نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی مناسب نیست

فرهنگ سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی مناسب نیست

آراز آذربایجان-نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی مناسب نیست.
نادر قاضی‌پور در جلسه بررسی مشکلات و خواسته‌های شرکت ‎ های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک و علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: فرهنگ سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی مناسب نیست و در مقایسه با همسایه شرقی خود ضعف جدی در این مساله داریم که باید جبران کنیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکتهای دانش بنیان باید در فعالیت‌های خود همواره زنجیره ارزش را در نظر داشته باشند و به دنبال تکمیل زنجیره ارزش در حوزه فعالیت خود بوده یا سعی کنند به عنوان بخشی از زنجیره کامل ارزش فعالیت کنند که در این صورت امکان تضمین سود و جلوگیری از زیان‌های کلان میسر خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکتها بهتر است در ابتدای راه‌اندازی کسب کار کمتر از تسهیلات بانکی استفاده کنند و سهم تسهیلات از کل سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ درصد نباشد چرا که با توجه به سیستم بیمار بانکی در کشور، تکیه بر تسهیلات بانکی به موفقیت شرکت منجر نخواهد شد.
قاضی‌پور تاکید کرد: در حمایت از تولید ملی، کارگران و مستضعفین هیچ تردیدی ندارم و در همین راستا با تمام توان از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی حمایت خواهم کرد.
منبع:ایسنا

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۹ ب.ظ

دیدگاه


+ 7 = هشت