نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري:

فتوای رهبری روند مذاکرات هسته_ای را دگرگون کرد

فتوای رهبری روند مذاکرات هسته_ای را دگرگون کرد

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت : فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن ساخت سلاح هسته ای، مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۵?+۱ ? را به نفع نظام اسلامی دگرگون کرد.
حجت الاسلام عسگر دیرباز روز دو شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : فتوای رهبر معظم انقلاب که برگرفته از احکام الهی است، چهره انسانی از اسلام و تشیع را به جهان نشان داد و به زورمداران ثابت کرد اتهام و تبلیغات آن‌ها نادرست غیر واقعی بوده است.
وی اظهار کرد : این فتوا به دنیا ثابت کرد که جمهوری اسلامی، به انسان‌ها از هر دین و قوم و نژادی باشند احترام می‌گذارد و اصرار بر ادامه فعالیت‌های هسته ای به عنوان یک حق مسلم و برای مصارف صلح آمیز است.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد : این فتوا توانست شیطنت‌های استکبار جهانی را خنثی کرده و به جهانیان نشان دهد که دشمنی با ایران اسلامی نه از روی صداقت، بلکه از روی کینه‌توزی و برای ممانعت از توسعه ایران اسلامی بوده است.
حجت الاسلام دیرباز افزود : استکبار جهانی برای سیاه نمایی نظام اسلامی سرمایه گذاری‌های زیادی انجام داده و امیدوار بود روز سرمایه گذار بهره برداری کند که رهبر معظم انقلاب با فتوای تاریخی خود، تمام این سرمایه گذاری‌ها را نقش بر آب کرد.
وی، صلح و دوستی میان ملت‌ها و دولت‌ها احترام به حقوق انسان‌ها، استفاده از مواهب خدادادی را جان پیام و فتوای رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: جهانیان نیز به درستی این پیام را دریافت کرده و به دیده احترام به این فتوای رهبری نگاه می‌کنند.
نماینده خبرگان رهبری تاکید کرد : مذاکرات آینده ایران با گروه ۵+ ۱ هم اکنون در مسیر سازنده ای قرار گرفته و حالا این طرف‌های اروپایی است که باید به شفافیت جمهوری اسلامی پاسخ مناسب دهند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = پنج