امام جمعه اروميه:

مردم با مشارکت گسترده حماسه ۷ اسفند را تکمیل کردند

مردم با مشارکت گسترده حماسه ۷ اسفند را تکمیل کردند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: اتمام حماسه هفتم اسفند ۹۴ با حضور فعال در دور دوم به انجام ‌رسید.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه اظهارداشت: اگر فردی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکند به این معنی است که کار خود را به پایان نرسانیده است و خداوند آن بنده‌ای را که وظیفه خود را تمام و کمال انجام می‌دهد را دوست خود قرار می‌دهد و بسیار شایسته است با حضور در پای صندوق‌های رأی رضایت الهی را قرین قلوب خود سازیم.
وی با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، دوری از محرمات و اطاعت از دستورات خداوند متعال عنوان کرد: در سال ۹۴ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تمامی نقاط کشور با حماسه آفرینی مردم برگزار شد.امام جمعه ارومیه افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید کرده و مردم همدلی و وحدت خود را بیش از پیش به جهانیان نشان دادند، با این وجود انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشید و امروز دهم اردیبهشت ۹۵ انتخابات در دور دوم در حال برگزاری است که همه ما وظیفه داریم با جدیت در این حماسه شرکت کرده و شور خود را نشان دهیم.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه منطقه ما از برخی دیدگاه‌ها خطرناک است گفت: باید افرادی که در پای صندوق‌ها حاضر نشده‌اند حاضر شوند و فرد اصلح را از میان نامزدها انتخاب کنند، در این میان نیز باید از ایجاد تفرقه، بحث‌های قومی و فرهنگی پرهیز کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه گفت: مسئولان از ورود اجناس قاچاق به داخل کشور جلوگیری و از خریدن اجناسی که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود خودداری کنند.
حجت‌الاسلام قریشی اظهار داشت: در راستای کشتار ۲۴۱ تن از تفنگداران آمریکایی، این کشور دو میلیارد دلار از پول‌های ایران را توقیف کرده و ادعا می‌کند که ایران اسلامی در این زمینه دخالت کرده است و خواستار دریافت غرامت است، در حالی که این ادعا به اثبات نرسیده و فقط در حد یک بیانیه است.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازمهر، وی اعلام کرد: کشوری که باید غرامت پرداخت کند دولت آمریکا است چرا که در هشت سال دفاع مقدس هزاران نفر از ایرانیان توسط سلاح‌های مخرب شیمیایی تولید شده این کشور دچار بیماری‌های شیمیایی شدند و هواپیمای مسافربرری را به جای هواپیمای جنگی هدف قرار داد.نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه اینک دوت آمریکا باید به ایران غرامت دهد بیان کرد: در حادثه حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس ۲۶۰ نفر از هموطنان ما جان باختند که ?? تن از این آمار کودکان و بیش از ۵۰ نفر از بانوان بودند.وی افزود: دولت آمریکا بیش از هر دولتی دشمن ملت ما بوده و نباید با ساده اندیشی با این کشور دوستی کرد و بر خواسته‌هایشان عمل نمود چرا که این دولت همان کشوری است که قبل و بعد از انقلاب اسلامی علیه ایران اسلامی توطئه‌ها کرده و با دفاع مردم غیور کشورمان ستیز کرده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


+ 6 = یازده