فاز اول کمربندی دوم شهر ارومیه با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی

فاز اول کمربندی دوم شهر ارومیه با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی

آراز آذربایجان- معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: در حال حاضر فاز اول کمربندی دوم شهر ارومیه از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
محمد کاظم زوار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فاز اول این پروژه بیان کرد: فاز اول به طول ۷ کیلومتر و با ۵ تقاطع غیر همسطح از سمت تقاطع شهیدلر کورپوسو (سرو) آغاز و تا جاده انهر امتداد دارد.
وی با بیان اینکه عملیات عمرانی در فاز یک در حال اجرا است، افزود: پیش بینی می شود که فاز اول تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه کل پروژه کمربندی دوم از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، اظهار کرد: کمربندی دوم شهر به طول ۴۳ کیلومتر با ۲۳ تقاطع غیر همسطح است که فاز اول ان به طول ۷ کیلومتر در حال اجرا است.
وی افزود: کمربندی دوم دورتا دور شهر که ۲۵.۵ کیلومتر از تعهدات شهرداری (داخل محدوده شهر) و ۱۷.۵ کیلومتر خارج از تعهدات شهرداری یعنی خارج از محدوده شهر است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: برنامه ریزی ها جهت اتمام و گشایش کمربندی دوم شهر تا سال ۱۴۰۵ است.
وی با اشاره به میزان اعتبار لازم برای این پروژه گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده پروژه با احتساب هزینه تملک قبلاً ۱۰.۰۰۰ میلیارد ریال بوده که با تورم حاضر تا ۱۵.۰۰۰ میلیارد ریال نیز افزایش یافته است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۹ ب.ظ

دیدگاه


− 4 = دو