استاندار آذربايجان غربي:

صنعت توریسم سلامت در آذربایجان غربی

صنعت توریسم سلامت در آذربایجان غربی

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: برای گسترش و توسعه صنعت توریسم سلامت در استان مذاکراتی را با استانداران مرزی کشورهای همسایه انجام خواهیم داد.
قربانعلی سعادت در دیدار با اعضای انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان با بیان اینکه همچنین در خصوص تعیین تعرفه های مشخص برای ارائه خدمات سلامت به مسافران خارجی نیز مذاکرات صورت خواهد گرفت افزود: فرهنگ جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش سلامت در استان باید نهادینه شود.
وی تاکید کرد: باید با ایجاد کمیته ای متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، خیرین عرصه سلامت، بخش خصوصی و استانداری، بسترهای لازم را برای حمایت و کمک به درمان بیماران خاص در استان فراهم کنیم.
سعادت سرمایه گذاری در عرصه سلامت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با سرمایه گذاری و توسعه گردشگری سلامت، شاهد رونق اقتصادی، درآمدزایی و اشتغال زایی در استان خواهیم بود.
در این دیدار اعضای انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان هم با ارائه گزارشی در خصوص چالش‌ها و مشکلات بیماران خاص به خصوص بیماران سرطانی در استان، خواستار مساعدت مقام عالی استان در رفع این مشکلات شدند.
*ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت در استان است
استاندار آذربایجان غربی همچنین در دیدار جداگانه با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان گفت: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت در استان است. سعادت گفت: سازمان نظام مهندسی از جمله سازمان‌هایی است که با حضور موثر خود در عرصه های مختلف فنی و مهندسی کشور، جایگاه مناسبی در بطن جامعه پیدا کرده است.
وی افزود: موضوعاتی از قبیل توجه و بازنگری در هزینه‌های طراحی و اجرای ساختمان، شاخصه‌های فنی ساخت و ساز، اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته های مهندسی و کنترل کیفی و فنی ساختمان از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد توجه سازمان نظام مهندسی در استان باید باشد.استاندار آذربایجان غربی گفت: سازمان نظام مهندسی استان باید با ایجاد یک ساختار و ساز و کار صحیح کنترل و نظارت بر نوسازی و بازسازی مساکن، گام‌های جدی در خصوص ارتقای کیفیت ساخت و ساز مساکن در استان بردارد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


× دو = 6