مدیرعامل آبفای خوی اعلام کرد

شناسایی ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خوی

شناسایی ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خوی

آرازآذربایجان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: از ابتدای سال جاری نزدیک به ۵۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب شناسایی و نزدیک به ۳۰۰ فقره جمع‌آوری شده است.
یداله سلطانی از پایش بیش از ۱۰ هزار انشعاب آب مشترکین برای شناسایی انشعابات غیرمجاز در امسال توسط پلیس آب خبر داد و افزود: یکی از وظایف مهم پلیس آب آگاه ساختن عموم مردم از وظایف شرکت در قبال مشترکین و حقوق شهروندی و بالعکس است.
وی افزود: پیمایش مشترکان پرمصرف و ارسال اخطار کتبی و پیامکی یکی دیگر از وظایف پلیس آب است که با شناسایی این مشترکین و ارسال اخطار در صورت تغییر ندادن مصرف طبق آیین نامه شرکت برخورد می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض کنتورهای خراب مشترکین به تعداد ۷۵۰ دستگاه خبر داد و تصریح کرد: از راههای مهم مدیریت مصرف کنتورهای مشترکین می‌باشد که با شناسایی کنتورهای خراب و تعویض آن سهم بسزایی در کنترل آب به هدر رفته ایفا می‌کند.
سلطانی مرئی سازی شیرهای قطع و وصل را از کارهای اساسی شرکت عنوان کرد و افزود: مرئی نگه داشتن شیرهای قطع و وصل از هدر رفت آب در هنگام اتفاق جلوگیری می‌کند و این شرکت بنا بر وظیفه خود اقدام به پایش شیرهای قطع و وصل مشترکین می‌کند و در صورت نامرئی بودن طی نامه‌ای از مشترک درخواست مرئی‌سازی می‌کند و بعد از طی یک هفته و مرئی‌نشدن قطع و وصل توسط مشترک شرکت خود اقدام به مرئی‌سازی می‌کند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


+ پنج = 6