۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

آرازآذربایجان- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده دارند.
علی مصطفوی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری گفت: تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی بدون هیچ مشکلی اجرا شده و استان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه است.
وی ادامه داد: برای انتخابات پیش رو تعداد ۲۷۹۵ شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان‌غربی، پیش بینی شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.
مصطفوی افزود: تعداد یک هزار و ۵۲۷ برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سالجاری و شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.
مصطفوی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در مأیوس کردن مردم ایران اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشنان را مأیوس و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


4 − = دو