مديرکل امور مالياتي آذربايجان غربي خبرداد

شناسایی ۱۲هزار منبع جدید مالیاتی طی دو سال گذشته در استان

گروه خبر: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ هزار منبع جدید مالیاتی طی دو سال گذشته در این استان شناسایی شد که این امر در راستای اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری بوده است.
یعقوب مزرعه لی افزود: با توجه به کاهش سهم نفت از بودجه، مالیات مهمترین منبع درآمدی دولت در کشور و آذربایجان غربی به شمار می رود که در همین راستا در دو سال گذشته به طور متوسط ماهانه ۵۰۰ منبع جدید مالیاتی شناسایی شده و عواید آن در اختیار دولت قرار داده شده است.
وی اضافه کرد: وصول مالیات از منابع جدید علاوه بر دریافت مالیات از منابع گذشته در صدر برنامه های اداره کل امور مالیاتی استان قرار دارد و امیدواریم با این امر، روند صعودی درآمدهای مالیاتی در آذربایجان غربی تداوم یابد.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی، توجه ویژه به وصول معوقه های مالیاتی است که در این صورت نیز منبع قابل توجهی درآمد مالیاتی محقق می شود.مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی در استان در سال جاری خبر داد و گفت: در اجلاس اخیر مدیران کل امور مالیاتی کشور نیز این امر مصوب شد که همه استان ها برای تامین هزینه های کشور باید تمام توان خود را برای تحقق کامل درآمدهای مالیاتی به کار گیرند.
مزرعه لی افزود: پارسال بیش از پنج هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در آذربایجان غربی وصول شد که سهم ۸۲ درصدی در درآمدهای سال گذشته استان داشت.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایرنا، آذربایجان غربی یکی از استان های پیشرو در تحقق درآمدهای مالیاتی است به طوری که سال گذشته بیش از ۱۰۱ درصد مالیات های مستقیم پیش بینی شده محقق شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


نُه + = 13