طی تابستان امسال صورت گرفت

صدور و تمدید ۹۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در آذربایجان‌غربی

صدور و تمدید ۹۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در آذربایجان‌غربی

آرازآذربایجان،مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی از صدور و تمدید ۹۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در استان طی ۳ ماهه دوم سال جاری خبرداد.
وحید موسی پور افزود: در سه ماهه دوم سال جاری، ۷۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر و ۱۶ پرونده کاربرد علامت استاندارد اجباری تمدید شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، ۴ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی و یک فقره پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی نیز صادر شده است.
موسی پور از ۱۱ هزار و ۱۲۰ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش خبر داد و افزود: ۳۲٠ مورد نظارت بر کنترل نصب و اصالت رتبه‌های انرژی مندرج بر روی برچسب انرژی تجهیزات انرژی بر، نیز در سه ماهه دوم سال جاری در استان انجام شده است.
مدیرکل استاندارد استان گفت: در تابستان امسال، ۷۳۸ مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی، ۷۴۵ مورد آزمون نمونه مراکز تولیدی و ۳۱ آزمون انگ فلزات گرانبها نیز انجام شده است.
وی اظهار کرد: ۲۲۰۱ مورد ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری و ۱۰۹ مورد ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری در این بازه زمانی انجام شده است.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی همچنین با اشاره به آزمون ۱۵۵۰ نازل جایگاه عرضه سوخت مایع در استان، خاطر نشان کرد: سه ماهه دوم سال جاری، ۳۶۸ آزمون باسکول‌های وسایل نقلیه چرخدار جاده‌ای، ۹۶۵ آزمون سایر وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و ۳۰ هزار و ۹۵ آزمون نمونه محصول طرح پیش بسته بندی در استان انجام شده است.
موسی پور همچنین با اشاره به بازرسی از شهربازی و زمین‌های بازی در استان نیز افزود: طی سه ماهه دوم سال جاری، ۴۶۰ مورد از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی استان بازرسی به عمل آمده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


7 − = سه