دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان خبر داد

شناسایی عاملین اخلال در مایحتاج عمومی آذربایجان غربی

شناسایی  عاملین اخلال  در مایحتاج عمومی  آذربایجان غربی

گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی میزان تخلف و فروش آرد یارانه ای در بازار آزاد را بیش از ۶۰۰۰ کیسه عنوان نمود و از صدور دستور دستگیری متهمان خبر داد.
به گزارش آراز آذربایجان، حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از شناسایی عاملین فروش آرد یارانه ای در بازار آزاد خبر داد و اظهار داشت: حسب بررسی های بعمل آمده تعدادی از نانوایان متخلف در این جرم مشارکت داشته اند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی میزان تخلف و فروش آرد یارانه ای در بازار آزاد را بیش از ۶۰۰۰ کیسه عنوان نمود و از صدور دستور دستگیری متهمان به پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.
مجیدی ادامه داد این افراد با ارتکاب چنین اعمال و جرائمی موجب اختلال در تهیه و توزیع آرد و نان مردم می شوند و در عمل مردم را به مضیقه و سختی می اندازند و بازار آرد و نان را تحت تاثیر قرار می دهند و به نوعی موجب بروز نارضایتی در سطح جامعه می شوند که یقینا از دید دستگاه قضایی پنهان نمانده و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی با این افراد معمول خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در پایان افزود، امنیت مردم در همه ابعاد چه امنیت جانی، مالی، روانی، اقتصادی و معیشتی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه تعرض به امنیت مردم را به احدی نخواهد داد و با تمام توان در تامین و تداوم امنیت مردم استوار ایستاده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


هفت × 2 =