توسعه شاخص‌های امنیتی عامل مهم جهش سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی است

توسعه شاخص‌های امنیتی عامل مهم جهش سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی است

آرازآذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اثرگذاری مستقیم تلاش پاسداران مرزی در راستای توسعه گفت: توسعه شاخص‌های امنیتی یکی از عوامل مهم جهش سرمایه‌گذاری در استان است.
محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی افزود: در سال جاری شاهد افزایش قابل توجه سرمایه گذاری خارجی و صادرات غیر نفتی، کاهش بیکاری و تورم در آذربایجان غربی بودیم به طوری که در همه آنها رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده ایم.
وی اضافه کرد: عامل مهم رسیدن به همه این موفقیت‌ها، توسعه امنیت در آذربایجان غربی بود که با تلاش نیروهای مرزبانی، انتظامی، نظامی و امنیتی حاصل شده است.
وی با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی آذربایجان غربی بسیار خاص است، اظهار داشت: هم مرزی با سه کشور و دارا بودن بیش از ۹۶۰ کیلومتر مرز مشترک، وظایف مرزبانی را در این استان بسیار سنگین کرده است.
وی با بیان اینکه در مرزهای آذربایجان غربی اقدامات خوب زیرساختی انجام گرفته است، ادامه داد: امیدواریم با اختصاص امکانات و تجهیزات بیشتر به نیروهای انتظامی و مرزبانی زمینه ارتقای موفقیت در این بخش فراهم شود.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بررسی کمبودهای موجود در مرزها و پایگاههای مرزی و تجهیز مرزها به ابزار نوین مهمترین ماموریت مورد انتظار فرمانده جدید مرزبانی استان است.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: امروز اقتدار و سربلندی که در ایران اسلامی وجود دارد را مدیون خون شهدا هستیم.
سردار سرتیپ دوم یحیی حسین‌خانی افزود: با شهدا و ولایت عهد می بندیم که راه آنها را تا آخرین قطره خون خود ادامه دهیم و نگذاریم هیچ اجنبی چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد.
در این مراسم، سردار سرتیپ دوم یحیی حسین خانی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات سردار عزت الله رشیدیان فرمانده سابق این استان قدردانی شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه


هشت − = 3