عضو شوراي اسلامي شهر اروميه:

شهرداری ارومیه از خام فروشی زمین ها جلوگیری کند

شهرداری ارومیه از خام فروشی زمین ها جلوگیری کند

گروه خبر:عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تفکر و دیدگاه اعضای شورا جلوگیری از خام فروشی است و در این راستا تعاونی مسکن شهرداری ارومیه باید در اولویت باشد.
به گزارش آراز آذربایجان ، نقی کریمی در جلسه هفتگی کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری ارومیه اظهار کرد: باید با زمین‌های موجود در محدوده شهری نسبت به انبوه سازی مسکن در راستای افزایش اشتغال جوانان شهر و همچنین ساخت مسکن برای جوانان اقدام شود و در این راستا برنامه ریزی لازم اجرا شود.وی با تأکید بر شناسایی املاک شهرداری گفت: خواستار شفاف سازی تمامی آمار و اطلاعات مربوط به حوزه مدیریت شهری هستم و همچنین اعلام می‌دارم که عدم شفاف سازی اطلاعات تهدید بالقوه برای شهرداری است چون با بازنشستگی افراد تمامی جزئیات مربوط به همان موضوع بایگانی شده و از بین می‌رود.
کریمی با اشاره به توسعه فضای سبز در سطح شهر ارومیه ادامه داد: باید زمین مناسب برای فضای سبز اختصاص یابد تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز ارومیه و همچنین در دسترس بودن فضاهای تفریحی برای جوانان و اهالی محلات باشیم.
کریمی تصریح کرد: سرمایه گذاری‌های خرد با توجه به امکانات موجود مدنظر مدیریت شهری باشد و از سویی مدنظر قرار دهیم هرچقدر زمین در اختیار احداث ورزشگاه‌ها و گلخانه‌ها قرار دهیم به نفع شهرمان است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


− 6 = یک