معاون اجتماعي فرماندهي آذربايجان غربي خبر داد

کسب رتبه اول در انتشار اخبار نیروی انتظامی توسط روزنامه آراز آذربایجان

کسب رتبه اول در انتشار اخبار نیروی انتظامی توسط  روزنامه آراز آذربایجان

گروه خبر: معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی گفت: روزنامه آراز آذربایجان در انتشار اخبار نیروی انتظامی آذربایجان غربی رتبه اول را کسب کرد.
احد مهرمند با حضور در دفتر روزنامه آراز آذربایجان و دیدار با کارکنان این مجموعه، اظهار داشت: این روزنامه در طول سال‌های اخیر ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتظامی آذربایجان غربی داشته است.
وی بر نقش خطیر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و افزود: آراز آذربایجان در پوشش اخبار نیروی انتظامی نقش فعالی داشته‌ است.
مهرمند همچنین بر نقش این رسانه در آگاهی‌بخشی از اقدامات شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی در راستای کشف جرائم و تأمین امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته رعب و وحشتی در میان برخی افراد نسبت به پلیس و نیروی انتظامی در جامعه احساس می‌شد که تلاش‌های گسترده اصحاب رسانه در تغییر نگرش عمومی مردم نسبت به نقش پلیس و وظایف آن، این دید در جامعه تغییر پیدا کرده است.
معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی با اشاره به کاربرد شیوه‌های نوین پلیسی در کشف جرائم و مدیریت آنها در جامعه، افزود: انتشار این اخبار در جامعه می‌تواند در کاهش ارتکاب مجرمان به جرائم و احساس امنیت مردم از هوشیاری پلیس در این ارتباط موثر واقع شود.
این مسئول با اشاره به کسب رتبه‌های نخست کشوری و استانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، تصریح کرد: بدنه ناجا با اقدامات فرهنگی گره خورده است که در این راستا نیز آراز آذربایجان نقش بسیار مهمی در پوشش اقدامات و مطالعات فرهنگی نیروی انتظامی استان داشته است.
مهرمند این عملکرد ارزنده خبرنگاران آراز آذربایجان را بهانه‌ای برای حضور در دفتر این روزنامه و تقدیر از کارکنان آن عنوان کرد و افزود: امیدواریم این ارتباط تنگاتنگ با این روزنامه همچنان حفظ و گسترش یابد.
وی با اشاره به بررسی وضعیت نشریات در انتشار اخبار نیروی انتظامی، اذعان داشت: روزنامه آراز آذربایجان در انتشار اخبار نیروی انتظامی آذربایجان غربی رتبه اول را کسب کرد.
*اقتدار کنونی آذربایجان غربی مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است
مدیر مسئول روزنامه آراز آذربایجان هم اقتدار کنونی استان را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی آن عنوان کرد.
ابراهیم آقازاده اظهار داشت: این روزنامه آماده برقراری تعاملات گسترده و هر چه بیشتر با نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: اگر چه صبغه نیروی انتظامی استان بیش‌تر در حوزه نظامی است ولی با ورود افراد خبره و متخصص در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، این نیرو توانسته است در این بخش نیز در اذهان عمومی جایگاهی برای خویش پیدا کند که اقدامات فرهنگی به یقین تأثیر مهمی در تنویر افکار عمومی دارند که انتشار این اخبار می‌تواند در ایجاد ثبات و امنیت خاطر جامعه موثر واقع شود.
آقازاده با اشاره به اقتدار کنونی آذربایجان غربی در منطقه، این اقتدار را مرهون تلاش‌ گسترده اعضای نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: اقدامات گسترده و تلاش‌های مفید نیروی انتظامی استان در منطقه‌ مرزی آذربایجان سبب ایجاد حلقه‌های همبستگی مستحکم میان مردم و نیروی انتظامی شده است.
نماینده خبرگزاری فارس در آذربایجان غربی با اعلام اینکه محصول این همبستگی احساس تعلق خاطر مردم نسبت به نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد: علاوه بر این، نیروی انتظامی استان در طول سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در ارتباط با تأمین امنیت پروژه‌های عمرانی در استان انجام داده است که جای تقدیر دارد.
وی بیان و انتشار اهداف و عملکرد نیروی انتظامی از طریق خبرگزاری‌ها و مطبوعات را در ارتقای آگاهی‌بخشی به مردم مهم ارزیابی کرد و افزود: این تعاملات گسترده پلیس با اصحاب رسانه می‌تواند زمینه‌ساز کاهش جرائم در جامعه و آگاهی عموم مردم از تلاش‌های انجام گرفته برای تأمین ثبات و امنیت در آن باشد.
آقازاده با اشاره به آگاهی آراز آذربایجان از این نقش مهم نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: همچنان که تاکنون تعاملات مثبت و گسترده‌ای با نیروی انتظامی استان داشته‌ایم، تلاش می‌کنیم تا این ارتباطات در آینده گسترش بیش‌تری نیز پیدا کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


9 + یک =