شتاب گیری روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

شتاب گیری روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

آرازآذربایجان،معاون سازمان مناطق آزاد گفت: با سیاست‌های اتخاذ شده توسط این سازمان، روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو شتاب می‌گیرد.
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد در گفت: با سیاست‌های اتخاذ شده توسط این سازمان، روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو شتاب می‌گیرد.
فریدون فدایی دولت اضافه کرد: کارمندان ومدیران حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان در راستای تسهیل فرایند سرمایه گذاری و تکریم ارباب رجوع تلاش مضاعف کنند.
وی با بیان اینکه شتابدهی توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو در دستور کار است اضافه کرد: آذرباتمامی ارکان سازمان بویژه معاونت اقتصادی و همکاران حوزه گمرکی به لحاظ تسهیل امور مربوط به فعالیت‌های تولیدی اعم از تسریع در ارسال مواد اولیه وارداتی و امور مربوط به تسویه گمرکی بیش از پیش تلاش نمایند.
وی با اشاره به فعال سازی کارگروه رفع موانع تولید در این سازمان افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در تمامی مراحل فرآیند سرمایه گذاری از ابتدا تا زمان بهره برداری و به ثمر رساندن طرح‌های سرمایه گذاری در کنار سرمایه گذاران است و مشکلی در مسیر سرمایه گذاری داخلی خارجی در این منطقه پیش نخواهد آمد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را رسالت خطیر این معاونت برشمرد و افزود: این مجموعه باید در راستای سیاست‌های مناطق آزاد و اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و از ظرفیت‌های در اختیار خود به درستی استفاده کند.
منطقه آزاد ماکو در منتهی الیه شمال غربی کشور واقع شده و حدود ۷۵ درصد مساحت مناطق آزاد کشور را به خود اختصاص داده است. این منطقه در مجاورت کشور‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان (خودمختار نخجوان) واقع گردیده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


4 − = یک