معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

مردم باید لمس کنند که بازار تحت کنترل و نظارت است

مردم باید لمس کنند که بازار تحت کنترل و نظارت است

آرازآذربایجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم باید لمس کنند که بازار تحت کنترل و نظارت است.
رضا حسینی در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: در سطح بازار در خصوص برخی کالاها که حتی تولید داخل هستند کمبودهایی هست که نشان می دهد شبکه توزیع دچار اشکال است،لازم است دستگاههای ذیربط برای جبران هر نوع کمبود کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در بازار، اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهد.
وی با تاکید بر تشدید نظارت و کنترل قیمت کالاها در بازار تصریح کرد: مردم باید لمس کنند که بازار تحت کنترل و نظارت است و با متخلفین برخوردهای قانونی لازم صورت می گیرد.
حسینی اضافه کرد: برخی گزارشات مردمی واصله نشان می دهد که در خصوص افزایش قیمت برخی کالاها در بازار ، نظارت های لازم صورت نمی گیرد، لذا از سیستم نظارتی انتظار می رود در این رابطه با جدیت بیشتری وارد عمل شود.
وی همچنین خواستار نظارت بیشتر بر خرده فروشی های محلات شهری در استان شد و گفت: خواست مردم این است که در خرده فروشی های محلات، شاهد کمبود کالا و یا افزایش قیمت ها نباشیم.
پیگیری ثبت موجودی انبارهای استان در سامانه جامع انبارها در جهت رصد هوشمند و آنلاین پراکنش و دپوی کالا در انبارها از دیگر موارد مورد تاکید معاون اقتصادی استاندار در این جلسه بود.
معاون استاندار آذربایجان غربی در رابطه با وضعیت حمل و نقل کالا نیز گفت: امکانات حمل و نقلی لازم برای حمل و انتقال کالاهای ضروری به استان فراهم شده و در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


− نُه = 0