رييس پليس پيشگيري نيروي انتظامي کشوردر اروميه :

شاخص های امنیتی آذربایجان غربی در حد بسیار مطلوبی است

شاخص های امنیتی آذربایجان غربی در حد بسیار مطلوبی است

گروه خبر: رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شاخص¬های امنیتی آذربایجان¬غربی در حد بسیار مطلوبی است گفت: پیشرفت های قابل توجهی در توسعه شاخص¬های امنیتی و انتظامی استان صورت گرفته است.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در همایش یکروزه فرماندهان و مدیران انتظامی آذربایجان غربی اظهارداشت: امنیت پایدار امروز آذربایجان غربی در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و امنیتی است و باید قدر این نعمت را بدانیم.
وی ادامه داد: ذکر و یاد خدا در اعمال انسان خود سازی و تربیت بسیار موثر بوده و تمامی اعمال انسان تحت تاثیر آن خواهد بود، چرا که اعمال ما عکس العملی خواهد داشت و هر عملی که انجام میدهیم نتیجه آنرا خواهیم دید، پس لازم است که اعمال حسنه را در راس امورات خود قرار دهیم.
امام جمعه ارومیه با اشاره به رضایت مندی مسئولان و مردم استان از اقدامات پلیس افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که تحقق این وظیفه بزرگ، در سایه توکل به خداوند، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، ملاک عمل قرار دادن قانون، مقررات و شرع در حد رضایت بخشی در استان اجرایی شده است.
وی افرزود: هر کسی توفیق خدمت در لباس مقدس پلیسی را ندارد و خدمت با رضایت الهی و مردم منجر به سعادت اخروی خواهد بود، همینکه لباس پلیس را پوشیدیم قدم اول و موثر خواهد بود و اگر با خلوص نیت همراه باشد لحظه لحظه عمر پلیس در محضر حق تعالی عبادت محسوب می شود.امام جمعه ارومیه اضافه کرد: در تمامی ماموریت هایی که انجام می_دهیم شاه کلید موفقیت وجود دارد که آن عبارت است از تقوا و ترس از خداست و با وجود دو عنصر ترس از خدا و تقوا در دل انسان، خداوند او را از تمام مشکلات خارج کرده و از جاهایی بر او می بخشد که گمان نمی کرده و برکات آسمان و زمین بر وی باز می شوند.
وی با اشاره به اینکه لباس نیروی انتظامی یک لباس مقدس است، اضافه کرد: نیروهای انتظامی با مردم سر کار دارند و باید با اعمال خود رضایت مردم و خدا را به دست بیاورند.
همایش فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی آذربایجان غربی به مدت یک روز در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد
شاخص¬های امنیتی آذربایجان¬غربی در حد بسیار مطلوبی است
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شاخص¬های امنیتی آذربایجان¬غربی در حد بسیار مطلوبی است گفت: پیشرفت های قابل توجهی در توسعه شاخص های امنیتی و انتظامی استان صورت گرفته است.
سردار محمد شرفی در حاشیه همایش سالانه فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی استان در جمع خبرنگاران هدف برگزاری همایش را ارزیابی عملکرد یک ساله کلانتری و پاسگاه های انتظامی و ابلاغ تدابیر و سیاست های ستاد فرماندهی استان برشمرد و افزود: اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه ساختار های امنیتی انتظامی و کنترل جرائم خشن در فرماندهی انتظامی استان با همکاری متولیان امنیت استان انجام و پیشرفت های قابل توجهی صورت گرفته است و براساس شاخص های امنیتی استان از امنیت بالایی برخوردار است. سردار سرتیپ دوم محمد شرفی در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران انتظامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بخشی از این واحد ها در صورت تخصیص منابع به بهره برداری می رسد. وی با اشاره به اینکه افزایش استانداردهای رفتاری در کلانتری ها مورد تاکید پلیس است، اظهار داشت: قرار است ۱۶ هزار نفر از کارکنان از این آموزش و استانداردها بهره مند شوند که تاکنون ۱۰ هزار نفر در دوره های مرتبط شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: سامانه پیامکی نیز در کلانتری_های کشور برای اطلاع رسانی به افراد شاکی و متشاکی راه اندازی می شود.
رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ارزیابی عملکرد یگان های مختلف انتظامی و ابلاغ رهنمودهای سلسله فرماندهی برای توسعه زیرساخت های انتظامی از جمله اهداف سفر به استان هاست که در این سفر نیز دنبال می شود.
سردار شرفی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از نظر کیفی و کمی از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: یکی از این شاخص ها وجود امکانات تصویری در تحت نظرگاهها بوده که در همه کلانتری های این استان راه اندازی شده است.
طبق آمار حدود ۳۰ میلیون نفر در کشور سالانه به کلانتری ها مراجعه می کنند که با توجه به این حجم، ارتقای کمی و کیفی از جمله مهمترین ملزومات فعالیت های یگان های انتظامی به شمار می رود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = هفت