معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

ساکنین سکونتگاه های غیررسمی نباید از خدمات دولتی محروم بمانند

ساکنین سکونتگاه های غیررسمی نباید از خدمات دولتی محروم بمانند

گروه خبر:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به چندگانگی قانون در مورد برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی نباید از ارائه خدمات دولتی و آسایشی محروم بمانند.
به گزارش آراز آذربایجان، آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه پیش مجمع تصویب بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: تأمین آب شرب عموم یکی از وظایف قانونی، شرعی و انسانی مسئولان است و ساخت و سازهای غیرمجاز نمی‌تواند مانع این مهم شود.
وی با اشاره به اینکه عدم جلوگیری از ایجاد سکونتگاه‌های غیررسمی نمی‌تواند دلیلی بر عدم ارائه خدمات باشد، بیان کرد: باید هدف از برخورد با ساخت و سازها و انشعابات غیرقانونی قانون‌مدار کردن امورات باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بودجه پیشنهادی شرکت برای سال جاری از تمامی جهات درآمدی، هزینه‌ای، برنامه‌ای و سایر موارد قابل قبول است.
رحمانی با اشاره به ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر، یادآور شد: احتمال بروز نارضایتی از سوی پیمانکاران و کارمندان و همچنین ناهماهنگی بین مردم در این مسئله وجود دارد ولی تیم مدیریتی بایستی این نارضایتی‌ها را به حداقل برساند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


9 − = دو