تخصیص ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه برای خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی

تخصیص ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه برای خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.
به گزارش آرازآذربایجان، ناصر سعید آبادی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با اعلام این خبر افزود : سازمان اتوبوسرانی ارومیه و حومه به مانند سال های گذشته در سالجاری نیز برابر دستور شهردار محترم ارومیه تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری به منظور خدمات دهی به زائران کربلای معلی در اربعین حسینی (ع) به مرز خسروی و مهران اعزام خواهد نمود.
وی با بیان اینکه اتوبوس های مذکور شامل اتوبوس های مناسب و بازسازی شده است، بیان کرد: این اتوبوس های از مورخه ۱۰/۰۸/۹۶ لغایت ۲۴/۰۸/۹۶ جهت خدمات دهی به زائران عزیز در مرزهای مورد اشاره مستقر و سرویس دهی لازم را انجام خواهند داد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اضافه کرد: کاروان مذکور را یک دستگاه خودرو امداد فنی سیار، یکدستگاه گشت نظارتی و نیروهای فنی و خدماتی مورد نیاز همراهی خواهند نمود، تا مشکلی در روند خدمات دهی به هموطنان در مرزهای موصوف بوجود نیاید.
وی از برنامه ریزی لازم در خطوط شهری ارومیه خبر داد و گفت: با توجه به کاهش ۵۰ دستگاه اتوبوس از خطوط و سرویسهای شهری در ایام مورد اشاره واحد حرکت سازمان برنامه ریزی و تدابیر لازم را در جایگزینی و تخصیص اتوبوسهای فوق العاده برای خطوط پرازدهام اتخاذ نمود تا شهروندان گرامی در ترددهای روزانه خود دچار مشکل نباشند.
سعید آبادی در پایان از همه رانندگان و بهره برداران که در این کار خداپسندانه معنوی پیشقدم بودi و بدون هیچ گونه چشمداشتی داوطلب اعزام شدند، نهایت تقدیر و تشکر را نمود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


1 + هفت =