استاندارآذربايجان غربي:

رونق اقتصادی آذربایجان غربی، بهره مندی از تمام ظرفیت های استانی را می طلبد

رونق اقتصادی آذربایجان غربی، بهره مندی از تمام ظرفیت های استانی را می طلبد

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: تقویت پایه ها و رونق بیش از پیش اقتصادی استان، بهره مندی از تمام ظرفیت های داخل استانی را می طلبد که باید به این سمت حرکت کنیم.
قربانعلی سعادت در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ تجاری و سرمایه گذاری ‘اروم تکبیر فتح’ در ارومیه افزود: در این راستا باید توان سرمایه گذاران، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی با همراهی دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی به کار گرفته شود.وی اضافه کرد: مدیران آذربایجان غربی نیز امکانات و زیرساختهای لازم را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی مهیا می کنند.وی اظهار کرد: یکی از مهمترین نتایج توسعه سرمایه گذاری، افزایش اشتغال در آذربایجان غربی است که تمام توان خود را در این خصوص بکار می گیریم.استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: وظیفه ما مسئولان، حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی در راستای توسعه استان است و از تمام کسانی که در این راه تلاش و کوشش می کنند، حمایت می کنیم.سعادت در بخش دیگری به تصمیم مدیریت استان آذربایجان غربی برای اجرای طرح توسعه شهر سیلوانا اشاره کرد و گفت: از تمام سرمایه گذاران و شرکت های بخش خصوصی می خواهیم تا برای توسعه این شهر و پیشرفت این منطقه همکاری و همفکری کنند.پروژه تولید پوشاک اسلامی ‘اروم تکبیر فتح’ در زمینی به مساحت ۲۶۴ هزار متر مربع اجرایی می شود.
این پروژه دارای کاربری های متفاوت مسکونی، تجاری، تولید لباس، تفریحی، ورزشی، هتل و اداری است که در ۲۸ طبقه به اجرا در می آید.۵۲۸ واحد مسکونی، مجموعه تفریحی و ورزشی شامل سالن بولینگ، شهربازی و مجموعه سینمای پنج بعدی با ظرفیت ۲۶۰ نفر، مجموعه هتل درجه یک پنج ستاره شامل ۱۰۰ واحد سوئیت دو اتاقه از جمله بخش های این پروژه است. پروژه اروم تکبیر فتح با اعتبار سه هزار و ۵۹۰ میلیارد ریالی با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری ارومیه به اجرا در می آید.
*پروژه های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در سال جاری به هشت هزار میلیارد ریال رسید
شهردار ارومیه گفت : پروژه های سرمایه گذاری مدیریت شهری در سال جاری به هشت هزار میلیارد ریال می رسد که با بهره برداری از آنها، روند توسعه شهری با شتاب بیشتری پیگیری می شود.محمد حضرت پور افزود: پروژه های سرمایه گذاری رزت و اروم تکبیر فتح از جمله این پروژه هاست که در بخش های مختلفی از شهر به اجرا در آمده اند.
وی اضافه کرد: بهره برداری از پروژه های سرمایه گذاری که با همراهی شهرداری ارومیه و بخش خصوصی به اجرا در می آیند، می تواند نوید بخش توسعه روزافزون شهر باشد.
وی اظهار کرد: یکی از این پروژه ها، طرح تجاری، اقامتی و گردشگری اروم تکبیر فتح است که با مشارکت شهرداری ارومیه با اعتبار سه هزار و ۵۹۰ میلیارد ریالی در زیر بنای ۲۶۳ هزار متر مربع روز گذشته کلنگ زنی شد.وی با اشاره به اینکه استاندار آذربایجان غربی نیز در راستای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی، شهرداری ارومیه را حمایت می کند، ادامه داد: در این شهرستان جوانان بیکار زیادی وجود دارند که می توان با اجرای برنامه های مختلف این جوانان بیکار را مشغول بکار کرد.شهردار ارومیه افزود: امروزه تعداد زیادی از سرمایه های سرگردان در جامعه وجود دارند که اگر بتوانیم این سرمایه ها را در بخش توسعه شهری استفاده کنیم، می توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم. ارومیه با جمعیت نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر آذربایجان غربی و دهمین شهر پرجمعیت کشور به شمار می رود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


6 + = چهارده