رودخانه‌ها و مسیل‌ها آذربایجان‌غربی سیلابی می‌شود

رودخانه‌ها و مسیل‌ها آذربایجان‌غربی سیلابی می‌شود

آراز آذربایجان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: از فردا احتمال آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتمال پرتاب اجسام در اثر تندباد وجود دارد.
امیرعباس جعفری ، با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار داشت: از بعد از ظهر فردا این سامانه فعال شده و توام با بارش باران، رعد و برق همراه با وزش باد گاهی شدید تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
وی تصریح کرد: این سامانه که تا اواخر وقت روز شنبه در آذربایجان‌غربی فعال است، تمامی مناطق استان را دربرگرفته و رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک در آذربایجان‌غربی قابل پیش‌بینی است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به این سامانه بارشی، احتمال آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتمال پرتاب اجسام در اثر تندباد وجود دارد.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر با توجه به این شرایط باید ضمن آمادگی لازم در زمینه آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها، از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و سازه‌ها، گلخانه‌ها و بنرهای تبلیغاتی را محکم کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

دیدگاه


7 − پنج =