کد دستوری #۶۰۹۰*۴* برای اعلام وضعیت کارت ملی هوشمند متقاضیان در دسترس است

کد دستوری #۶۰۹۰*۴* برای اعلام وضعیت کارت ملی هوشمند متقاضیان در دسترس است

آرازآذربایجان،مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* از طریق تلفن همراه و درج کد ملی خود، از آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند خود اطلاع یابند.
سعید احمدی افزود: متقاضیان با توجه به پیام دریافتی از سامانه می توانند در صورت اطلاع از وجود کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان یا ادارات ثبت احوال، نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵۴ هزار کارت ملی در دفاتر پیشخوان دولت و ادارات ثبت احوال آذربایجان غربی موجود است که با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته، ۶ هزار فقره کمتر از ماه گذشته برآورد می‌شود.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: ۵۴ هزار نفر در سطح استان، مراحل مختلف ثبت نام و دریافت کارت ملی را انجام داده‌اند ولی به علل مختلف اقدام به دریافت کارت از دفاتر پیشخوان نمی‌کنند که از این افراد می خواهیم به دفاتر مراجعه کرده و کارت را دریافت کنند.
احمدی اظهار کرد: در کمتر از یکسال و نیم گذشته از فعالیت دولت سیزدهم، ۳۱۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در آذربایجان غربی چاپ شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی گفت: البته برای اطلاع از آخرین وضعیت کارت ملی، سامانه های ncr.ir و سهیم به آدرس sahim.sabteahval.ir در نظر گرفته شده است.
بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت آذربایجان غربی کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند.
کارت هوشمند ملی فقط برای افراد بالای ۱۵ سال تعلق می گیرد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


7 × هشت =