دولت یازدهم امور را به دست افراد متعهد بسپارد

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دولت یازدهم امور را باید به افراد متعهد، توانمند و بومی بسپارند.
نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: دولت یازدهم سکان هدایت کشور را به دست افراد متخصص، فعال و انقلابی بسپارد، تا ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و سعادت حرکت کند.
وی انتخاب خدمت‌گذاران بومی برای آذربایجان غربی را مورد تاکید قرار داد و افزود: کسانی که بومی این خطه بوده و در آن سکونت می‌کنند، بهتر و عمیق‌تر دردها و مشکلات اقشار مختلف مردم را درک می‌کنند.
قاضی‌پور آذربایجان غربی را در زمینه‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، گردشگری و … دارای ظرفیت‌های بی‌شماری دانست و ادامه داد: مسئولان بومی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و مشکلات ویژه این استان را بهتر درک می‌کنند، پس باید در انتخاب خادم ملت به این نکته توجه شود. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خبرنگاران را اقشاری تاثیرگذار در همه زمینه‌ها دانست و ادامه داد: بسیاری از دستاوردها و تحول‌ها به مدد اصحاب رسانه تحقق پیدا می‌کند.وی انعکاس مشکلات دردها و رنج‌های مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همان‌طور که پیشرفت‌ها و دستاوردهای مختلف را منعکس می‌کنند، باید درد و رنج مردم در زمینه‌های گوناگون را به گوش مسئولان برسانند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


7 − = هیچ