وزیر کشور در ارومیه:

دولت دوازدهم نواقص استانهای کمتر توسعه یافته را رفع می کند

دولت دوازدهم نواقص استانهای کمتر توسعه یافته را رفع می کند

آراز آذربایجان -وزیر کشور گفت: امیدواریم در دوره جدید فعالیت دولت بتوانیم نواقص موجود به ویژه در استانهای کمتر توسعه یافته را جبران کنیم.

وزیر کشور گفت: امیدواریم در دوره جدید فعالیت دولت بتوانیم نواقص موجود به ویژه در استانهای کمتر توسعه یافته را جبران کنیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر شنبه در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهارداشت: استاندار جدید به دلیل سوابق اجرایی مطلوب در داخل و خارج از کشور و با کسب رای اعتماد دولت می تواند به عنوان استاندار آذربایجان غربی منشا تحولات چشمگیری شود.

وی ادامه داد: در چهار سال فعالیت دولت تلاش شد بسترها برای اجرایی شدن برنامه های توسعه محور در شمال غربی ترین استان کشور بیش از پیش مهیا شود و امیدواریم استاندار جوان معرفی شده نیز بتواند با هماهنگی های مطلوب با مدیران محلی طرح های دولت را اجرایی کند.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه دولت در سالهای ابتدایی چهار سال اول فعالیت خود با مسائلی همچون تحریم، رکود اقتصادی و تورم درگیر شد اضافه کرد: امیدواریم در دوره جدید فعالیت دولت بتوانیم نواقص موجود به ویژه در استانهای کمتر توسعه یافته را جبران کنیم.

رحمانی فضلی گفت: استاندار جدید نیز باید با همکاری و تعامل مطلوب با مدیران استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتواند در ارتقاء شاخصهای توسعه این استان مرزی گامهای موثری بردارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با تشکر از تلاش سعادت استاندار سابق در استان گفت:هم اکنون وحدت و همدلی مثال زدنی در استان ایجاد شده است و استاندار جدید نیز باید در این راستا زمینه وحدت بیش از پیش مردم و مسئولان را ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: متاسفانه برخلاف تمام تلاشهای انجام در برخی شاخصها فاصله معناداری بین آذربایجان غربی و دیگر استانها وجود دارد و باید با تلاش و همدلی بیش از پیش این فاصله ها برطرف شود.

محمدمهدی شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی که از امروز رسما در سمت جدید خود آغاز بکار کرد از سال ۱۳۸۳ تاکنون، سرکنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان را بر عهده داشت و پیش از آن نیز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ در وزارت امور خارجه خدمت کرده بود.

منبع: مهر

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۳ ب.ظ

دیدگاه


× چهار = 8