همه تقصیرها را به گردن تحریم‌ها نیندازیم

همه تقصیرها را به گردن تحریم‌ها نیندازیم

گروه خبر:نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه همه تقصیرها را به گردن تحریم‌ها نیندازیم، گفت: ۴ میلیون زن سرپرست خانواده در کشور داریم که نه کار دارد و نه پول و باید از چند فرزند هم نگهداری کند.
مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: ما باید ۱۴ خرداد سال آینده کارنامه ارائه دهیم و به امام (ره) و شهدا بگوییم که در این یکسال چکار کرده ایم؛ دیگران را متهم نکنیم و بگوییم که خودمان چه کار کرده‌ایم.
وی با اشاره به رفاه و معیشت مردم، تصریح کرد: من به عنوان خادم ملت به خاطر وضعیت رفاه و معیشت مردم شرمنده هستم چرا که جوانان شهر من به علت بیکاری در کنج خانه مانند شمع در جلوی چشم پدر و مادرشان می‌سوزند. عیسی‌زاده با اشاره به فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار جهانی به ایران گفت: امروز گرگ صفت‌های ذاتی و وحشی‌ در بیرون از ایران خانواده ۸۰ میلیونی ما را از لحاظ اقتصادی و فرهنگی ما را تحت فشار قرار دادند. آیا نباید در جهت کم کردن این فشار حرکت کرد؟نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: مردم انقلابی از مجلس انقلابی انتظار دارند که مشکلات ازدواج، بیکاری و مسکن را رفع و حل کنند. امروز ۱۵ میلیون جوان دم بخت بخاطر کار و مسکن نمی توانند ازدواج کنند که ۴۵ میلیون نفر جمعیت ایران را تشکیل می‌دهد. ۷ میلیون جوان بیکار هر روز به آمار اضافه می‌شود.
عیسی زاده افزود: ۴ میلیون زن سرپرست خانواده در کشور داریم که نه کار دارد و نه پول و باید از چند فرزند هم نگهداری می‌کنند اگر غیرت داریم باید در این زمینه کاری صورت دهیم. اتفاقی در بوسنی هرزوگوین افتاد که میخواستیم از غیرتمان خودکشی کنیم.
وی خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: بی پولی را تجربه کرده‌اید؟ ما امروز درباره کم بودن حقوق و مزایای بازنشستگان می‌شنویم اما اقدامی نمی کنیم در حالی که این حقوق و مزایا برای بازنشستگان کافی نیست.
عیسی‌زاده افزود: ما ۴۵ روز مانده به انتخابات در به در خانه به خانه می‌رویم اما الان چرا مردم را فراموش کردیم. این مردم ولی نعمت ما هستند و ۴۰ سال انقلاب با دادن بهترین فرزندانشان در قالب گردان‌های بسیجی مملکت را نگه داشتند.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از فارس، وی در پایان گفت:‌همه تقصیرها را به گردن تحریم‌ها نیندازیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


چهار × 3 =