دولت باید به فکر تامین معیشت مردم باشد

دولت باید به فکر تامین معیشت مردم  باشد

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت باید هم اکنون به فکر تامین معیشت مردم باشد.
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح قانونی یک فوریت تسریع در تحویل لوایح مرتبط با مدیریت شهری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط دولت ضمن مخالفت گفت: دولت باید هم اکنون به فکر تامین معیشت خانواده ها باشد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون نمایندگان باید طرح سه فوریتی در مورد دلایل گران شدن کالاها از جمله خودرو، جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند و غیره ارائه کنند از این رو موضوعاتی مانند طرح مذکور در اولویت قرار ندارد.
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: طرح مذکور می توانست در قالب نامه ای از طرف نمایندگان به رئیس جمهور ارائه شود لذا نیاز نیست همه موارد به صورت قانون نویسی اجرایی شود.
همچنین محمد حسین فرهنگی در موافقت با طرح قانونی یک فوریت تسریع در تحویل لوایح مرتبط با مدیریت شهری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها گفت: عنوان و محتوای طرح مذکور نیاز به تغییر دارد تا شورای نگهبان نسبت به آن ایراد نگیرد.نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیریت شهری و مسئله دهیاری ها دو موضوع مهمی است که باید الزامات تعیین تکلیف فرآیند کاریشان مشخص شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: برای توزیع قدرت در کشور و دادن اختیارات در حوزه مدیریت شهری و نقاط دور باید لوایح حوزه شهری سریع تر تعیین تکلیف شود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


5 + = هفت