امام جمعه نقده:

دشمن با نشانه گرفتن وحدت مسلمانان در پی تفرقه افکنی است

دشمن با نشانه گرفتن وحدت مسلمانان  در پی تفرقه افکنی است

گروه خبر:امام جمعه نقده گفت: دشمن با نشانه گرفتن وحدت مسلمانان در پی تفرقه افکنی و اجرای نقشه های شوم خود است. به گزارش آراز آذربایجان، حجت السلام فصیح نیا افزود: دشمن با نشانه گرفتن وحدت مسلمانان به ویژه وحدت بین اقوام، ادیان و مذاهب ایران در پی اجرای نقشه های شوم خود و ایجاد تفرقه است.
وی بااشاره به اینکه دشمن با استفاده از قدرت رسانه ای و فضای مجازی در پی ایجاد تنش بین جوامع اسلامی است، خاطر نشان کرد: سیاست های رسانه های معاند و سعودی این است که حقیقت و اتحاد داخل ایران را وارونه نشان دهند تا مردم را نسبت به هم و نسبت به نظام بدبین کنند همانگونه که در اغتشاشات اخیر نیز هدفی جز برهم زدن وحدت و اتحاد ایران نداشتند. حجت الاسلام فصیح نیا یاد آور شد: تاریخ نشان داده با حفظ وحدت مسلمانان توانسته‌اند در عرصه های مختلف بر دشمن پیروز شوند.
امام جمعه نقده اظهار کرد: نباید اجازه داد افرادی با هدف از بین بردن وحدت به مقدسات دینی توهین و جسارت کنند و در این بین نقش علمای اهل سنت و شیعه در حفظ وحدت بیش از بیش است.
وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با آگاهی و در جهت افزایش انسجام بین شیعه و سنی این هفته را به نام هفته وحدت نامیدند تا شیعه و سنی با کنار گذاشتن اختلافات جزئی بر مشترکات دینی خود تأکید کنند.
حجت الاسلام فصیح نیا ادامه داد: در این بین برای افزایش وحدت و از بین رفتن برخی موضوعات دارای ابهام در بین مردم به ویژه نسل جدید نیاز است علمای اهل سنت و شیعه با جهاد تبیین وحدت واقعی را در جامعه بیان و دلایل تاکید بزرگان دین به حفظ وحدت را بیان کنند.
وی افزود: دشمنان ایران و اسلام برای وحدت ایران دندان تیز کرده اند در شرایط فعلی و در زمان فتنه است که باید با تکیه بر وحدت مدنظر پیامبر بر فتنه دشمنان غلبه کرد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


5 × = بیست پنج