نماينده مردم آذربايجان‌غربي در مجلس خبرگان:

برخی ها نان انقلاب را می خورند و به آن ضربه می زنند

برخی ها نان انقلاب را می خورند و به آن ضربه می زنند

گروه خبر: حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس کسانی را انتخاب کنند که به فکر مردم و دلسوز مردم هستند و رفتن به مجلس را به عنوان یک عبادت قبول کنند.
به گزارش آرازآذربایجان‌، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در جمع مردم چایپاره که در مجتمع ? دی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی قبول مسئولیت به عنوان قبول خادمی مردم شمرده شده است و خدمت به مردم باید همراه با اخلاص و قربة الی الله باشد.
وی ادامه داد: مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس کسانی را انتخاب کنند که به فکر مردم و دلسوز مردم هستند و رفتن به مجلس را به عنوان یک عبادت قبول کنند؛ نماینده‌ای که خود را بالاتر از مردم بداند به درد مجلس نمی‌خورد.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در طول تاریخ انقلاب عده‌ای بودند با این‌که نان انقلاب را می‌خوردند، اما به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در مقابل این افراد ایستاده و از حق مردم دفاع کردند.
وی افزود: مقام معظم رهبری مثل امام خمینی (ره) همیشه از کلیت دولت‌ها حمایت کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین دیرباز تصریح کرد: عده‌ای در سال ۸۸ مقابل آرای مردمی ایستادند و به دنبال این بودند که با تمسک به سازمان‌های بین‌المللی آبروی ایران را ببرند، اما رهبری به عنوان یک انقلابی صالح، صادق و امین به میدان آمد و جریانات را مدیریت کرد.وی بیان داشت: حماسه ۹ دی به تمام جهان اثبات کرد که نظام جمهوری اسلامی نسبت به آرای مردمی امین و صادق است و در انتخابات مختلف هم این مسئله به اثبات رسیده است.نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن با به وجود آوردن فتنه‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام است و البته در این فتنه‌ها عده‌ای که قبلا با انقلاب همراه بودند، می‌لخزند و حقیقت‌شان بروز پیدا می‌کند.وی در پایان اظهار کرد: در فتنه اخیر عده‌ای از مردم به دلیل فشارهای اقتصادی در این چند سال اخیر معترض بودند که دشمن از آن سوء استفاده کرد و آن را تبدیل به آشوب کرد که با بصیرت مردم دشمن در این میدان هم با شکست مواجه شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه


+ 8 = دوازده