نماينده مردم ماکو در مجلس :

درآمد مردم کفاف هزینه های روزمره را هم نمی کند

درآمد مردم کفاف هزینه های روزمره را هم نمی کند

گروه خبر:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تورم هم اکنون سیرصعودی به خود گرفته است و درآمد مردم برای هزینه¬های روزمره¬ هم کفافیت نمی¬کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ، هم اکنون دارایی مالی مردم کفاف هزینه‌کرد روزمره خویش نیست اظهار کرد: روحانی تورم را در این پنج ساله ریاست جمهوری خویش به نرخ تک رقمی نزدیک کرده بود اما هم اکنون سیرصعودی به خود گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در بازار، تورم ناشی از نامتناسب بودن عرضه و تقاضا است بیان کرد: اگر عرضه و تقاضا برابر نباشد همیشه تورم بالا بوده و علاوه بر آن اگر تقاضا و عرضه با هم برابر باشند تورم ثابت مانده، اما اگر عرضه بالا و تقاضا کم باشد تورم کاهش می یابد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عدم تناسب بین درآمدها و هزینه های مردم وجود دارد مردمی که آسیب پذیر بوده و نیاز است که دولت به آنها کمک کند و در این رابطه خوشبختانه نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی تا جایی که دولت کمک کرده و خود نیز تا جایی که از دست آنها برمی آید در قالب بسته های حمایتی، از اقشار کم درآمد و یا آسیب پذیر حمایت می کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید فرهنگ درست استفاده از منابع را یاد گیرند اظهار کرد: در این زمینه نیز نمی توان گفت که مردم نباید خرید کرده و نیازها و مایحتاج خود را تامین نکنند اما باید درست و به اندازه تامین شود و در این صورت است که به دولت کمک کرده تا بازار با تنش مواجه نشود.
شریف پور با تاکید بر اینکه امروز انتقاد شدید از عملکرد اقتصادی دولت به نفع نظام جمهوری اسلامی، دولت و ملت نیست تصریح کرد: امروز باید هر چه از دست همه بربیاد کمک کرده و بی شک گفتن و تاکید بر ناکارآمدی اقتصادی دولت نتیجه ای دربرندارد.وی تاکید کرد: بی شک باید برای بالا نرفتن تنش های اجتماعی و از یک سو برای اینکه جامعه از لحاظ اقتصادی با چالش رو به رو نباشد، به دولت کمک کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


4 − سه =