آراز آذربايجان گزارش مي دهد//

حماسه حضور مردم آذربایجان غربی در۴۵ سالگی انقلاب

حماسه حضور مردم آذربایجان غربی  در۴۵ سالگی انقلاب

گروه گزارش: مردم غیور، انقلابی، مرزدار و شهیدپرور مناطق مختلف شهری و روستایی آذربایجان غربی در جشن ۴۵ سالگی انقلاب با حضوری پرشور جلوه‌های زیبایی از اتحاد، همدلی را زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق کردند تا بار دیگر ثابت کنند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های والای انقلاب و نظام ایستاده اند.
به گزارش آراز اذربایجان، ۲۲ بهمن همواره میعادگاهی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای دفاع از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
طی ۴۵ سال گذشته، همواره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توطئه های مختلف سعی داشته اند تا این صفوف فشرده و به هم تنیده ملت ایران را در پاسداری از انقلاب اسلامی و تداوم راه پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، سست کنند ولی هر بار با شکست مواجه شده اند و ملت ایران، توطئه ها را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده است.
امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران آماده حضوری پرشور و آکنده از شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند تا به جهان اعلام کنند که ایران اسلامی همواره در مسیر مقابله با دشمنان ایستاده و لحظه ای از آرمان های خود پس نخواهد کشید.مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی نیز نظیر دیگر مناطق کشور، ۲۲ بهمن در سالروز حماسه عظیم پیروزی ملت ایران بر رژیم ستمشاهی و پشتیبانان مستکبرش، استقامت و پایداری خود را در پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فریاد زدند.در همه شهرستان های آذربایجان غربی، شهرهای ۴۸ گانه و حتی بسیاری از روستاها، مردم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را برگزار کردند.
آئین گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در تمامی مناطق شهری و روستایی آذربایجان غربی نیز همه ادیان و اقوام، مسؤولان، اقشار مختلف مردم در یک صف با حضور پرشور شرکت دارند.۲۲ بهمن میعادگاهی برای تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مردم این دیار هر سال با حضور پرشور خود ثابت کرده‌اند نه تنها مرزدار غیور از کیان کشور هستند بلکه تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایستاده‌اند.
مردم متدین و بصیر خاستگاه انقلاب، با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کنند که همچنان پای نظام اسلامی و ارزشهای والای آن ایستاده‌اند.
از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی معابر و خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در ارومیه مملو از جماعتی بود که آمده‌اند تا بگویند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌اند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اعلام انزجار از اقدامات توطئه گرایانه آمریکا و اسرائیل، دشمنان نظام و انقلاب، نشان دادند هر سال گسترده‌تر و قدرتمندانه‌تر در این حماسه مردمی حضوری پررنگ خواهند داشت‌.در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی که به دست مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد به درختی تنومند تبدیل شده که ناملایمات و طوفان‌های زیادی را از پشت سر گذاشته و هیچگاه تسلیم حوادث نشده و نخواهد شد.
مردم غیور و انقلابی آذربایجان غربی با دردست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی با دادن شعارهای انقلابی همچون »مرگ بر آمریکا«، »مرگ بر اسرائیل«، »مرگ بر تروریسم« با آرمانهای نظام بیعت مجدد و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین عبادت سیاسی است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن قدردانی از حضور مردم در این صحنه سیاسی تصریح کرد: بهترین عبادت سیاسی، حضور و مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن تبریک جشن پیروزی انقلاب با بیان اینکه بزرگترین عید ملی، جشن ۲۲ بهمن است، گفت: شعار محوری دهه فجرامسال»جشن ملی، مشارکت پرشور و اینده روشن« اعلام شده که بخشی از این شعار در جشن ملی ۲۲ بهمن محقق شد.
حجت الاسلام آقایی ادامه داد: هدف تحقق مشارکت پرشور در شعار دهه فجر امسال نیز در ۲ میدان، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه است که محقق می شود. وی تاکید کرد: هر قدم و رای ما در انتخابات پیش رو همانند یک بمب اتم به دشمن ضربه می زند. وی با اشاره به وجود امنیت در استان و کشور گفت: حضور پر شور در سایه وجود امنیت و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، امنیتی است که قدردان این زحمات هستیم.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق اتحاد، همدلی و سازندگی است
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق اتحاد، همدلی و سازندگی و امنیت و آسایش است. حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه با بیان اینکه عشق و علاقه مردم به خاک و امنیت کشور بالاتر از تصور بیگانگان است،گفت: اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد مردم با حضور این مشکلات را حل می کنند نه با عقب نشینی. وی ادامه داد: مردم دوران قبل انقلاب را دیده‌اند و امروز بابصیرت هستند، دشمن را شناخته و خدمات نظام را دیده‌اند و پیرو خط ولایت هستند. این نماینده وجود رهبری مقتدر را در کشور مایه مباهات دانست و گفت: مردم همیشه پای کار هستند و مسئولان برای حل مشکلات مردم باید قوانینی وضع و اجرا کنند تا مردم به آسایش برسند. حجت الاسلام ذاکر با اشاره به الگوگیری جهان از انقلاب ایران، گفت: مردم غرب هم بدنبال دموکراسی هستند وقتی آزادی ملت ایران را به تمام معنا در طول ۴۵ سال در کشور می بینند از انقلاب الگو می گیرند.وی گفت: محور مقاومت نیز امروزه با الگوگیری از انقلاب در برابر اسراییل کودک‌کش ایستادگی کرده است.
اقتدار ایران در دنیا حرف اول را می زند
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بسیار مقتدر است ودر دنیا حرف اول را می زند، گفت: همه مسئولان در مسیر انقلاب برای رفع مشکلات کشور در تلاشند. حاجی بابایی، ۲۲ بهمن در سخنرانی راهپیمایی گفت: امروز اقتداری در کشور بدست آوردیم که امنیت ما را رقم زده و این امنیت شرایطی ایجاد شده که آمریکا هر هزینه ای برای از بین بردن این امنیت پایدار پرداخت می کند.حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب کردیم تا اسلام محمدی را احیا کنیم، افزود: انقلاب شد تا قیام عاشورا غبارروبی شود تا به دنیا بگوییم دین پیامبر و اهل بیت را احیا می کنیم و در این راه از هیچ چیزی نمی ترسیم.
وی با بیان اینکه قدرت اول کشور حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و در صدد تجاوز به منافع جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: اگر کشور انتخابات پر شوری داشته باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش می یابد و مشکلات به سرعت از بین خواهد رفت. رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: حفظ نظام فقط از طریق مردم امکان پذیر است، حفظ نظام یعنی حضور مردم در انتخابات و رای مردم. وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی خواهد به قله برسیم، گفت: جنگ ما با آمریکا جنگ بین ۲ ملت نیست بلکه جنگ یک دیکتاور با یک کشور مقتدر در راه رشد است. وی افزود: علت تمام فشارهایی که آمریکا بر ملت وارد می کند این است که آمریکا توان کوچکترین تعرض و تحرکی را به کشور ندارد. رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به سرعت کشور در حال رشد است، فشارهای بین المللی و امید آمریکا عصبانی کردن مردم از طریق تکیه بر مشکلات اقتصادی است چون می‌داند از نظر نظامی توان مقابله ندارد. حاجی بابایی با اشاره به قدرت نظامی ایران ادامه داد: امروز موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی می تواند فردی که برای رژیم صهیونیستی سوخت آماده می کند تا به غزه حمله کند و در مقرش روی صندلی نشسته را هدف قرار دهد. وی با بیان اینکه امروز دنیا، اسلام ناب کربلایی و عاشورایی را می شناسند، گفت: امروز ملت‌ها علیه آمریکا هستند و جوانان دنیا به ایران نگاه می کنند. جشن ۴۵ انقلاب با حضور پرشور مردم با شکوه بیشتر از سال‌های گذشته برگزار شد تا دشمنان بدانند این مردم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.مردم استان آذربایجان غربی با تقدیم بیش از ۱۲ هزار شهید سرافراز همیشه از جمله استان‌های پیشرو در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و در مسیر تاریخی این انقلاب بودند.
Arazazarbaijan.siyasi@gmail.com

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


+ 2 = چهار