معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی آذربایجان‌غربی از محل مولدسازی

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی آذربایجان‌غربی از محل مولدسازی

آرازآذربایجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت تکمیل و اتمام پروژه های راکد و نیمه فعال آموزشی و مدرسه سازی، از محل اجرای طرحهای مولدسازی در استان جهت تکمیل و اتمام این پروژه ها استفاده می‌شود.
یاسر رهبردین ۷ آبان در جلسه هماهنگی توسعه فضاهای آموزشی استان، افزود: با توجه به کمبود سرانه آموزشی در برخی از مناطق استان، مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی در تامین و ساخت فضاهای آموزشی لازم و ضروری است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای آموزشی و سهولت دسترسی به این فضاها، زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند و دستگاه‌های متولی در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: حمایت از طرح‌های توسعه دانشگاهی جهت تحقق اهداف آموزشی، بسیار حائز اهمیت بوده و اقدامات لازم در این راستا انجام گیرد.
رهبردین همچنین گفت: همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی رمز توسعه استان بوده و گسترش حمایت از طرح‌های توسه مراکز آموزشی مورد توجه بوده و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: توسعه فضای آموزشی و تربیت نیروهای کارآمد و متخصص در راستای اعتلای اهداف نظام و پیشرفت همه جانبه، ضروری است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۰ ب.ظ

دیدگاه


شش × = 36