امام جمعه اروميه:

توسعه آذربایجان غربی در گروی نگاه ویژه دولت و مسئولان ارشد کشور است

توسعه  آذربایجان غربی  در گروی نگاه ویژه  دولت و مسئولان ارشد  کشور است

گروه خبر:نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: توسعه آذربایجان_غربی در گروی نگاه ویژه دولت و مسئولان ارشد کشور است.
به گزارش آراز آذربایجان،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: واگذاری اختیارات به مدیران محلی علاوه بر سرعت بخشی، موجب تصمیم گیری بهتر در بخش‌های مختلف خواهد شد.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع از طرف دولتمردان، افزود: اغلب معاشرت و ارباب رجوع مردم عادی با کارمندان دولتی بوده و نیاز است علاوه بر مقامات ارشد کشوری سایر کارکنان دولت نیز بر وظیفه تکریم ارباب رجوع اهتمام داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به گرانی و تورم حاکم بر جامعه گفت: از مدیران و دولتمردان انتظار می‌رود با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین شعار سال نسبت به کنترل تورم برنامه ریزی کاربردی پیش بینی و چاره اندیشی لازم را داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اضافه کرد: دولت همچنین ضمن ورود به بحث حجاب و عفاف راهکارهای سازنده و قانونی برای کمک به پوشش اسلامی ارایه کند.
وی یادآور شد: مسوولان عملکرد زیر مجموعه‌های خود را در خصوص رعایت عدالت زیرنظر داشته باشند و هرکس مسوولیتی قبول می‌کند، وظیفه‌اش اجرای عدالت است و باید این مهم را اولویت کار خود قرار دهد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


2 × = هجده