تقاطع غیرهمسطح محور نقده – محمدیار به بهره برداری رسید

تقاطع غیرهمسطح محور نقده – محمدیار به بهره برداری رسید

آرازآذربایجان- تقاطع غیرهمسطح محور نقده – محمدیار که با ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه در مسیر خط آهن مراغه – ارومیه احداث شده است با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی به بهره برداری رسید.
فرماندار نقده روز چهارشنبه در آیین افتتاح این تقاطع غیرهمسطح گفت: این طرح از سال ۱۳۹۱ شروع شده بود و پس از ۶ سال و با اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید افتتاح شد.
مرتضی فرامرزی بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۲۲ طرح عمرانی، رفاهی، خدماتی، آموزشی، ورزشی و محیط زیستی با یکهزار و ۳۰ میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
وی افزود: افتتاح خانه عالم در محمدیار، افتتاح ساختمان محیط بانی در تالاب سلدوز و پارک پیاده روی از جمله این طرح هاست.
وی با اشاره به اینکه امسال طرح گازرسانی به ۱۰ روستای این شهرستاننیز به بهره برداری می رسد، ادامه داد: ۲ طرح جایگاه سوخت CNG و بهسازی مسیر سه راهی محمدیار تا تمرچین نیز با اعتبار ۵۸۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.
شهرستان ۱۲۵ هزار نفری نقده یکی از شهرستان های جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز شده است و تا هشتم این ماه /سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهوری و نخست وزیر وقت/ ادامه می یابد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


5 + = هشت