اسکان مسافران نوروزی در آذربایجان غربی ۶۳ درصد افزایش یافت

اسکان مسافران نوروزی در آذربایجان غربی ۶۳ درصد افزایش یافت

آراز آذربایجان-معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از اسکان ۱۶۷ هزار و ۶۶ نفر و افزایش ۶۳ درصدی این مهم در واحدها و تأسیسات اقامتی استان خبر داد.
حسین امامی ، با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای نورز امسال تاکنون یک صد و۶۷ هزار و ۶۶ نفر در واحدها و تأسیسات اقامتی آذربایجان غربی اقامت داشتند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۶۲۰ هزار و ۷۶۶ نفر از اماکن گردشگری و جاذبه گردشگری این استان بازدید داشتند تصریح کرد: شاهد رشد ۴۲ درصدی بازدید از موزه‌ها و اماکن گردشگری آذربایجان غربی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: از ابتدای امسال تا دیروز یک صد و ۱۲ هزار و ۸۲۱ نفر از موزه‌های آذربایجان غربی بازدید داشتند و یک هزار و ۴۳ مورد بازدید از واحدهای اقامتی استان داشتیم.
وی تاکید کرد: تمام ظرفیت آذربایجان غربی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده بوده و امسال برنامه‌های متنوعی در شهرهای مختلف برای گردشگران نوروزی تدارک دیده‌ایم که از آن جمله مهم‌ترین آن‌ها برپایی نمایشگاه‌های مختلف،برنامه‌های نوروز گاه و مسابقات رالی خانوادگی است.
امامی از تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: از سهماه گذشته ۳۶ هتل و ۵۳ مهمان‌پذیر در استان برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شده‌اند.
وی با بیان اینکه ۶ اقامتگاه بوم گردی، ۸۲ دفتر خدمات گردشگری، ۴۳ واحد پذیرایی بین راهی، یک سفره خانه سنتی، ۲ مجتمع گردشگری و ۵۸ منطقه نمونه گردشگری در استان پاسخگوی نیاز گردشگران نوروزی هستند بیان کرد: از تمام ظرفیت استان برای استقبال هر چه بهتر از مسافران استفاده کرده‌ایم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از افزایش تعداد گردشگران ورودی به استان در نوروز امسال اظهار داشت: امسال به دلیل تنوع برنامه‌های نوروز گاهی و دیگر اقدامات مؤثر توانسته‌ایم در جذب گردشگر موفق‌تر عمل کنیم.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


هفت × 6 =