معاون سياسي و اجتماعي استاندار:

جلوگیری از اعتیاد دوباره بهبودیافتگان وظیفه مسئولان دخیل در آذربایجان‌غربی است

جلوگیری از اعتیاد  دوباره بهبودیافتگان  وظیفه مسئولان دخیل  در آذربایجان‌غربی  است

گروه خبر:معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید زمینه ای در جامعه فراهم شود تا بهبود یافتگان اعتیاد پس از ورود به جامعه، مورد حمایت قرار گرفته و از اعتیاد دوباره آنان جلوگیری شود.
به گزارش آراز آذربایجان، رضا ابراهیمی در دومین جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی افزود: در بحث اعتیاد، کمپ ها زمانی پاسخگو خواهند بود که ما برای زمان پس از کمپ نیز برنامه داشته باشیم.
وی اظهار کرد: تجربه نشان داده برخی از افرادی که مدتی در کمپ بودند، پس از بازگشت به جامعه به دلیل بی توجهی به آنان دوباره به همان نقطه اول بازگشته اند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که مورد توجه است و روی آن کار می شود، موضوع صیانت از فرد بهبود یافته بعد از ترک و بازگشت از کمپ است.ابراهیمی اضافه کرد: در راستای همین امر در کمپ های ترک اعتیاد دوره های کارآموزی، کارورزی و همچنین یاریگران زندگی تشکیل می شود تا برای زمان پس از خروج از کمپ افراد بهبود یافته برنامه داشته و اینها را به آغوش خانواده بازگردانیم.وی با بیان اینکه نگاه به این افراد طبیعی است و وظیفه داریم حقوق اینها رعایت شود، گفت: کمپ هایی هم که وجود دارد، هدفشان حل مشکلات است و بنا داریم همدیگر را یاری کرده و دراین حوزه ورود موثری داشته باشیم.رامین موحدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: این شورا از ?? ۱۵اسفند سال گذشته اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر همزمان با سایر استان ها کرده و توفیقات خوبی نیز در این خصوص داشته ایم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


× 6 = سی شش