سرپرست سازمان جهاد کشاورزي استان خبر داد

تشدید نظارت ها بر بازار کالاهای اساسی در آذربایجان‌غربی

تشدید نظارت ها بر بازار کالاهای اساسی  در آذربایجان‌غربی

گروه خبر: سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی بر لزوم تشدید نظارت و بازرسی_ها در ایام پایانی سال مشرف به عید نوروز و ماه مبارک رمضان و برخورد جدی با متخلفان تاکید کرد.
به گزارش آراز آذربایجان،خسرو شهبازی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان که به صورت وبینار با شهرستانها برگزار شد، با تاکید بر ایجاد هماهنگی و پیگیری لازم جهت برپایی غرفه های عرضه مستقیم کالاهای اساسی و نقش این غرفه ها در آرامش بازار اظهارکرد : مدیران شهرستانها باید به صورت مستمر وضعیت خدمات دهی غرفه های تنظیم بازار را رصد کنند و مشکلات را مرتفع کنند.
شهبازی تصریح کرد: توزیع مناسب این کالاها به صورت مستقیم از طریق اتحادیه ها و تولید کنندگان بدون واسطه با قیمت کمتر از بازار با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در میان شهروندان اجرایی می‌شود.
این مسئول تاکید کرد: سیب درختی مورد نیاز ایام پایانی سال مردم استان و چند استان دیگر تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی ادامه داد : باید نظارت و بازرسی ها بر نحوه فعالیت واحدهای نانوایی بیش از پیش افزایش یابد.شهبازی با بیان اینکه لیست کشیک های ایام نوروز از هم اکنون اعلام شود، افزود : کشتارگاه های دام و طیور در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و نظارتهای بهداشتی و شرعی ، در جهت تسهیل در ارائه خدمات رسانی به مردم و تامین گوشت مرغ و قرمزمصرفی مردم همانند گذشته فعال هستند و تعطیل نیستند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


8 × = چهل هشت