رييس سازمان جهاد کشاورزي استان خبر داد

تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها درآذربایجان غربی

تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها  درآذربایجان غربی

گروه خبر: رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تامین نان به عنوان غذای اصلی سفره مردم، گفت : بازرسان باید نسبت به فعالیت نانوایی ها حساسیت بیشتری داشته و با تخلفات صورت گرفته برخورد جدی نمایند و نسبت به تشویق نانوایان قانونمند و مردمدار اقدام نمایند.
به گزارش آراز آذربایجان، خسرو شهبازی در جلسه مسائل و مشکلات حوزه آرد و نان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی بر عملکرد نانوایی ها، از مردم خواست همچون گذشته به همراهی و همکاری خود با بازرسان و دستگاه های نظارتی ادامه داده و تخلفات مشاهده شده را سریعا گزارش نموده تا تمهیدات لازم اتخاذ گردد.
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان نیز در این جلسه از انجام ۱۴ هزار و ۵۴۸ مورد بازرسی از ابتدای سال جاری تا کنون توسط بازرسان جهاد کشاورزی ازسطح نانوایی ‌ها و کارخانه های آرد استان خبر داد که منجر به تشکیل یکهزار و ۱۴ پرونده در تعزیرات حکومتی شده است.
قادر شهسوار افزود: ارزش پرونده های تشکیل شده بیش از ۶۴۳ میلیون تومان بوده و بیشترین بازرسی ها مربوط به ارومیه با ۲ هزار و ۸۴۳ مورد بازرسی وتشکیل ۳۴۸ پرونده به ارزش بیش از ۱۷۴ میلیون تومان بوده است.
وی اضافه کرد:۴۶ اکیپ بازرسی قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی در سطح استان فعال هستند که ۸ اکیب بازرسی در مرکز استان مستقر هستند.
شهسوار بیان کرد : با همکاری سایر اکیپ های بازرسی سازمان صمت، بسیج اصناف، اتحادیه های مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی ، اخیرا ۳۱ اکیپ در اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی از جمله آرد و نان در سطح شهرستان ارومیه همکاری می کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


شش − 5 =