بیش از ۱۳۰۰ زائر در محورهای منتهی به مرز تمرچین از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند

بیش از ۱۳۰۰ زائر در محورهای منتهی به مرز تمرچین از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند

آرازآذربایجان،رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: از آغاز عملیات خدمات اورژانس در مسیر مرز تمرچین، یک‌هزار و ۳۳۹ نفر از خدمات این نهاد به زائران اربعین حسینی بهره‌مند شده‌اند.
فرزین رضازاده افزود: ۲۶۰ نفر از کارکنان به صورت مستقیم با تمامی امکانات اورژانس آماده ارائه خدمت به زائران اربعینی هستند.
وی اضافه کرد: در محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی تمرچین از ۲۷ مرداد تا روز گذشته، خوشبختانه هیچ فوتی از زائران اربعینی درحوادث ثبت نشد.
وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۲۷۶ بیمار با انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی در محل، درمان و ۶۳ بیمار برای انجام اقدامات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص نحوه ارائه خدمات بیان کرد: کارشناسان اورژانس مستقر در مراسم پیاده‌روی اربعین از مرز بازرگان تا تمرچین به زائران ایرانی و خارجی خدمات درمانی از جمله ویزیت، بستری، فشارسنجی، قند سنجی، دیابت، ضعف و بی‌حالی و خدمات درمانی ارائه می‌دهند.
۴۲ دستگاه آمبولانس سبک، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه موتورلانس و چادر درمانی به همراه ۲۶۰ پرنسل کارشناسی اورژانس عملیات پوشش بهداشتی و درمانی به صورت مستقیم و ۵۰۰ پرسنل به صورت غیرمستقیم در عملیات بهداشت و سلامت برای زائران اربعینی مشارکت دارند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه


× هفت = 42