- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

بیش از ۱۳۰۰ زائر در محورهای منتهی به مرز تمرچین از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند

Posted By admin On شهریور ۱۶, ۱۴۰۲ @ ۱۲:۰۶ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان،رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: از آغاز عملیات خدمات اورژانس در مسیر مرز تمرچین، یک‌هزار و ۳۳۹ نفر از خدمات این نهاد به زائران اربعین حسینی بهره‌مند شده‌اند.
فرزین رضازاده افزود: ۲۶۰ نفر از کارکنان به صورت مستقیم با تمامی امکانات اورژانس آماده ارائه خدمت به زائران اربعینی هستند.
وی اضافه کرد: در محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی تمرچین از ۲۷ مرداد تا روز گذشته، خوشبختانه هیچ فوتی از زائران اربعینی درحوادث ثبت نشد.
وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۲۷۶ بیمار با انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی در محل، درمان و ۶۳ بیمار برای انجام اقدامات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص نحوه ارائه خدمات بیان کرد: کارشناسان اورژانس مستقر در مراسم پیاده‌روی اربعین از مرز بازرگان تا تمرچین به زائران ایرانی و خارجی خدمات درمانی از جمله ویزیت، بستری، فشارسنجی، قند سنجی، دیابت، ضعف و بی‌حالی و خدمات درمانی ارائه می‌دهند.
۴۲ دستگاه آمبولانس سبک، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه موتورلانس و چادر درمانی به همراه ۲۶۰ پرنسل کارشناسی اورژانس عملیات پوشش بهداشتی و درمانی به صورت مستقیم و ۵۰۰ پرسنل به صورت غیرمستقیم در عملیات بهداشت و سلامت برای زائران اربعینی مشارکت دارند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%db%b1%db%b3%db%b0%db%b0-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%b2/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.