بیماری کرونا در ارومیه به بحران تبدیل شده است

بیماری کرونا در ارومیه به بحران تبدیل شده است

گروه خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:بیماری کرونا در ارومیه به یک بحران تبدیل شده است و تعداد افراد بستری به سرعت در حال افزایش است.
به گزارش آراز آذربایجان، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره وضعیت خطرناک بیماری کرونا در ارومیه گفت: بیماری کرونا در ارومیه به یک بحران تبدیل شده است و تعداد افراد بستری به سرعت در حال افزایش است.
جواد آقازاده درباره تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها افزود: ظرفیت تمامی بیمارستان‌های درگیر کرونا در ارومیه تکمیل شده است و پذیرش بیش از ظرفیت‌های بیمارستان‌ها صورت می‌پذیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌باشد تا این روند رو به افزایش متوقف و کاهش یابد.
آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان_غربی ابراز کرد: در حال حاضر تعداد ۷۳۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۸ بیمار در آی سی یو بستری می‌باشند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان_غربی درباره بیمارستان‌های درگیر در ارومیه افزود: بیمارستان‌های طالقانی، مطهری امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) در ارومیه درگیر بیماری کرونا هستند که ظرفیت تمامی این بیمارستان‌ها تکمیل شده است

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


چهار × 8 =