استاندار:

بیش از سه‌هزار طرح نیمه‌تمام در آذربایجان‌غربی افتتاح شده است

بیش از سه‌هزار طرح نیمه‌تمام در آذربایجان‌غربی افتتاح شده است

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در راستای افتتاح طرح های نیمه تمام در کل کشور گفت: بیش از سه هزار طرح نیمه تمام از ابتدای فعالیت دولت در استان به بهره برداری رسیده است.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌غربی افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها، ۲۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان های مختلف استان هزینه شده است.
وی با اشاره به شکوفایی بخش های مختلف در آذربایجان‌غربی به همت دولت سیزدهم اضافه کرد: این امر در ارتقای شاخص های مختلف نمایان است که کاهش نرخ بیکاری، کاهش محرومیت، توسعه صادرات و همچنین شکوفایی مرزها از جمله این شاخص هاست.وی اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته بیشترین میزان امنیت پایدار موجود در مرزهای آذربایجان‌غربی در ۴۵سال اخیر را شاهد بوده ایم که همین امر زمینه ارتقای سرمایه گذاری را فراهم کرد.استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در حال حاضر جزء استان های امن کشور هستیم، ادامه داد: این امر موجب شده تا توسعه اقتصادی را شاهد باشیم و فقط در حوزه صنایع تبدیلی، بیش از ۵۰ واحد تولیدی در استان ایجاد شده است.
معتمدیان یکی از مهمترین شاخص ها را بهبود نرخ اشتغال و کاهش بیکاری در استان عنوان کرد و گفت: در ۲ سال گذشته همواره کاهش نرخ بیکاری را شاهد بودیم و در تابستان امسال نیز این نرخ به ۵٫۱ درصد رسید که کمترین میزان در طول تاریخ استان است.
وی از همکاری نهادهای نظارتی و قضایی نیز برای توسعه استان قدردانی کرد و افزود: در این مدت، پروژه های مختلفی که سال ها بلاتکلیف بودند، تعیین تکلیف شدند که این امر رضایت شهروندان را روز به روز بیشتر می کند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


هشت × = 48