بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته سبز بود

بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته سبز بود

ارومیه- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به سبز بودن بورس طی هفته گذشته در استان گفت: شاخص کل بورس در استان، طی هفته گذشته با ۳۸ هزار و ۹۷۱ واحد افزایش به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۵۷ واحد رسید.
وحید جوادی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با اشاره به معامله بیش از ۲۸ میلیون و ۳۲ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان طی هفته گذشته، افزود: ارزش معامله‌های این بازار طی این مدت در استان بیش از ۲۱۴ میلیارد ریال بود.
وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۱۸۰ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۰ کارگزار از ۱۳ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۱۳۸ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری ” توسعه سهند” بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۶ درصد به خود اختصاص داد.
جوادی، از سهم ۴۱ درصدی خرید طی هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: در این مدت سهام اسناد خزانه با ۸.۵ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.
بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه


× 6 = دوازده