معاون زيربنايي شهرداري اروميه اعلام کرد

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح آذربایجان در نیمه دوم امسال

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح آذربایجان  در نیمه دوم امسال

گروه خبر: معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: تا ۶ ماه آینده کل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان به بهره برداری می رسد.
به گزارش آراز آذربایجان،ابراهیم صفری افزود: در حال حاضر با برنامه ریزی و زمان بندی که در نظر گرفته شده عملیات اجرایی عرشه_هایB1و B4 باقی مانده از پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در حال انجام است. وی با اشاره به اینکه پروژه چهار سطحه آذربایجان از ورودی های مهم ارومیه و یکی از پروژه های فاخر در توسعه شهری است، تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح آذربایجان علاوه بر ساماندهی ورودی شهر ارومیه، عامل اصلی اتصال رینگ داخل شهری است و بجای ۱۶حرکت ترافیکی، ۲۰حرکت ترافیکی را مدیریت می کند که عملکردی فراتر از تقاطع معمولی دارد.
صفری اظهار کرد: کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۳ انجام و قرار شد این پروژه در بازه زمانی ۱۸ ماهه به اتمام برسد اما بدلایلی این پروژه چند سالی به طول انجامیده و حداقل ۶ سال تاخیر دارد.
پی افزود: در نیمه دوم سال گذشته، بخش مهمی از کل پروژه که شامل عرشه پل B5 به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و زیرگذر آذربایجان به طول ۵۰۰ متر، اجرای دفع آبهای سطحی به طول ۶۵۰ متر همراه با فضای سبز و روشنائی و نورپردازی، با فوریت اجرا و به بهره برداری رسید.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه یاد آور شد: در حال حاضر پروژه تقاطع ۴ سطحه آذربایجان بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه


+ شش = 14