استاندار آذربايجان غربي:

بخش خصوصی و نمایندگان مجلس ارکان رسیدن به حماسه اقتصادی هستند

بخش خصوصی و نمایندگان مجلس ارکان رسیدن  به حماسه اقتصادی هستند

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارکان توانمندی برای دولت در راستای رسیدن به حماسه اقتصادی به شمار می‌روند و این همکاری می‌تواند روند توسعه استان را با شتاب بیشتری تداوم بخشد.
قربانعلی سعادت در نشست مدیران استان و بخش خصوصی آذربایجان غربی افزود: مدیریت استان، با تمام توان در راستای توسعه استان تلاش می‌کند و در این خصوص همکاری و مشارکت تمامی مسئولان و مدیران می‌تواند موثر باشد.
وی اضافه کرد: تقویت حوزه های مختلف اقتصادی، صنعتی و بازرگانی رویکرد جدید مدیریت اجرایی استان است که باید در این راستا، گام‌های اساسی برداریم.
وی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بانک‌های عامل، بخش خصوصی و مردم ارکان توسعه استان هستند و می‌توان با دست به دست هم دادن این ارکان، آینده بسیار درخشانی را برای استان متصور بود.
استاندار آذربایجان غربی گفت: باید از ظرفیت نمایندگان شهرستان‌های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی در جهت رونق دادن به تولید و جذب اعتبارات مختلف استانی استفاده کنیم.
سعادت بانک‌های عامل را یکی از عوامل موثر در توسعه سرمایه ای استان اشاره کرد و ادامه داد: بانک‌های عامل در کنار تولیدکنندگان و مردم استان هستند و تلاش بسیاری برای توسعه استان دارند که امیدواریم این تلاش بیش از پیش افزایش یابد.
وی افزود: باید مسائل و مشکلات موجود در بخش تولید و حمایت از سرمایه گذاران استان را به صورت جزئی و ریزبینانه مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا موضوع‌ها با شفافیت بیشتری دنبال شوند.
وی گفت: جذب اعتبارات مختلف استانی برای رونق تولیدات داخلی و بخش‌های مختلف صنعتی استان نیز از موارد مهمی است که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: توجه به زیربناهای اقتصادی استان می‌تواند بستر ساز فعالیت‌های مختلف صنعتی و اقتصادی استان باشد و این مهم باید مورد توجه فعالان اقتصادی استان در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی قرار گیرد.
در این نشست، نمایندگان بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بر همراهی و مشارکت تمامی بخش‌های مرتبط در توسعه استان تاکید کردند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = شش