معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار:

اولین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد

اولین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد

گروه خبر:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در اولین جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی با اشاره به تفاوت انتخابات این دوره با دوره پیش گفت: طبق اعلام وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراها روز ۲۹ اردیبهشت سال آینده برگزار می_شود که یک انتخابات ملی و محلی است که دارای ابعاد متفاوتی از انتخابات دوره گذشته است.
علیرضا رادفر افزود: تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات باید برنامه ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و همراه با قانون مداری باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی در ادامه اظهارداشت: لازم است کلیه کمیته های زیر مجموعه ستاد انتخابات استان تشکیل و جلسات منظم در راستای ارایه راهکارها و ابتکارات برای برگزاری یک انتخابات پرشور برگزار شود.
رادفر ادامه داد: ستاد انتخابات استان و فرمانداران و بخشداران ،برگزاری انتخاباتی سالم قانونمند و با مشارکت حداکثری را در دستور کار دارند و درهمه مراحل و فرایند انتخابات فقط ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه ستاد انتخابات استان است خاطرنشان کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است .
در این جلسه دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی ازآمادگی لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در استان خبرداد و تصریح کرد: ازچند ماه قبل، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و ان شاء اللّه شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم، دراستان خواهیم بود.
علی مصطفوی مدیرکل سیاسی، انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی افزود: دوره های آموزشی لازم، برای کلیه فرمانداران و بخشداران استان، با حضور مدیران ارشد وزارت کشور برگزار گردیده و تداوم آموزش را برای کلیه مجریان، عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات خواهیم داشت. وی درخصوص تقویم اجرایی و کلیات برنامه زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دراستان گفت: اجرای این انتخابات، با صدور دستور شروع انتخابات به فرمانداران، به وسیله وزیر محترم کشور، در دهه دوم اسفند ماه سالجاری کلید خواهد خورد.
در این جلسه اعضای ستاد و مسئولان کمیته ها به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری یک انتخابات باشکوه و قانونمند پرداختند. استاندار آذربایجان غربی با صدور احکام جداگانه ای، اعضا و روسای کمیته های ستاد انتخابات آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد:علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان .علی مصطفوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان
نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان
حسام شیرازه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان
علیرضا ستاری مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان
ولی یوسف نژاد مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان
یحیی شجاعی مشاور حقوقی استاندار به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان
ربیع مصطفوی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان رسول مقابلی رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان
حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


+ 3 = یازده