استاندار :

امکانات آذربایجان غربی برای محرومیت زدایی بسیج می شود

امکانات آذربایجان غربی برای محرومیت زدایی  بسیج می شود

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی گفت: برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات حاشیه نشینی در استان از تمام ظرفیت های استانی و ملی استفاده می کنیم.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در جمع ائمه جمعه اهل تسنن استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور شد: مردم استان آذربایجان غربی همیشه دژ محکمی در برابر دشمنان بوده‌اند و برادران اهل سنت نیز کنار برادران اهل تشیع استان، شهدای زیادی را در راه دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.
وی با تاکید بر تعامل دولت سیزدهم با علما، روحانیون و نخبگان جامعه تاکید کرد: با همفکری و تعامل‌های گسترده می‌توان شاهد رشد و توسعه آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف باشیم.
استاندار آذربایجان غربی افزود: استان از ثروت‌های الهی در حوزه معادن و طبیعت برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بیشتر استفاده شود.
وی با بیان اینکه حاکمیت اسلامی در کشور به همه مناطق کشور به صورت عادلانه توجه می‌کند ادامه داد وحدت و همدلی بین مردم باید حفظ و تقویت گردد چرا که دشمنان انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها قصد دارند با ایجاد اختلاف و تفرقه آرامش کشور را بر هم زنند.
معتمدیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور شد: مردم استان آذربایجان غربی همیشه دژ محکمی در برابر دشمنان بوده‌اند و برادران اهل سنت نیز کنار برادران اهل تشیع استان، شهدای زیادی را در راه دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به امنیت مثال زدنی و پایدار در مرزهای استان افزود: باید تلاش کنیم تا با وجود امکانات متعدد مرزی از جمله پایانه‌ها و گمرکات مرزی استان، جایگاه بین المللی خود در منطقه را ایجاد و با این ظرفیت رشد اقتصادی در استان را بهبود دهیم.
معتمدیان بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد فتنه گری های دشمنان انقلاب بوده‌ایم و در هشت سال دفاع مقدس نه تنها با رژیم بعث عراق در جنگ بودیم بلکه با تمام استکبار جهانی مبارزه کردیم و امروزه هم دشمنان انقلاب جنگ اقتصادی، امنیتی و سیاسی را علیه کشورمان آغاز کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل صندوق اعتباری برای توسعه استان‌ها از سال آینده خبر داد و گفت: بخشی از درآمدهای استان در این صندوق ذخیره و برای شتاب بخشیدن به آبادانی و پیشرفت استان هزینه می‌شود.معتمدیان اتمام پروژه نیمه تمام و اقتصادی کردن طرح‌های عمرانی را در اولویت کارهای مدیریت استان ذکر کرد و افزود: برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های استان در این حوزه فعالان بخش خصوصی را برای حضور در استان دعوت می‌کنیم.
استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور جهادی و میدانی در تمامی شهرهای استان خواهیم داشت و از مدیران انقلابی، متعهد و جوان که بتوانند شبانه روز برای خدمت به مردم کار کنند، استفاده می‌کنیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 48