امام جمعه اروميه:

نیروهای مسلح ایران صادق ترین نیروها در سطح جهان هستند

نیروهای مسلح ایران صادق ترین نیروها در سطح جهان هستند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمام رده ها و یگان ها به طور کامل در سایه قرآن کریم بوده و به عنوان صادق ترین و خادم ترین نیروها در سطح جهان شناخته می شوند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح آذربایجان غربی در ارومیه که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد افزود: فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی به دلیل تثبیت شرایط دفاعی و نظامی در استان، ولایتمداری و تبعیت از قرآن کریم که رمز موفقیت این نیروهاست شایسته تجلیل هستند.
وی با اشاره به تداوم دفاع از خاک کشور توسط نیروهای مسلح گفت: از همان ابتدای انقلاب اسلامی شاهد ولایتمداری و دفاع جانانه نیروهای مسلح از خاک کشور بوده ایم و این امر در سال های متمادی ادامه داشته و تقویت شده است.
حجت الاسلام قریشی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت ها و فداکاری های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی این دوران را به عنوان دوران طلایی و افتخارآفرین ملت ایران یاد کرد و افزود: دفاع مقدس نمایانگر وحدت و ایثار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش شمالغرب کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی همیشه برای دفاع از خاک میهن اسلامی آماده بوده و هرگونه تهاجم فرهنگی و تهدیدات سخت دشمن با برخورد و مقابله این نیروها مواجه شده و می شود.
امیر سرتیپ ‘حشمت الله ملکیان’ در باره تعامل مطلوب و سازنده این نیروها در استان گفت: هم اکنون در سایه هدایت ها و راهنمایی های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد همکاری مطلوب تمام نیروها اعم از ارتش، نیروی انتظامی و سپاه با سایر نهادهای فرهنگی در خصوص انجام اقدامات و وظایف محوله هستیم.
فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش شمالغرب کشور افزود: راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ایشان از نیروهای مسلح مایه قدرت و عزت این نیروها بوده و انگیزه فعالیت آنان را دو چندان می کند.
کارکنان و فرماندهان نیروهای مسلح در پایان این دیدار نماز ظهر را به صورت جماعت و به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه کردند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


4 + = ده