معاون اجتماعي استاندار :

امسال شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه خواهیم بود

امسال شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه خواهیم بود

گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از بهره برداری کامل پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه به طول ۳۶ کیلومتر دیماه امسال خبر داد و گفت: امسال شاهد احیا کامل دریاچه ارومیه خواهیم بود.
به گزارش آرازآذربایجان، علی مصطفوی در آئین افتتاحیه بخشداری بکتاش میاندوآب ، افزود: میاندوآب یکی از شهرهایی است که به صورت مستقیم با موضوع دریاچه ارومیه در ارتباط بوده و تحت تأثیر قرار گرفته است و امیدواریم با افتتاح پروژه انتقال آب به طول ۳۶ کیلومتر که در دی ماه اتفاق می‌افتد شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه یک پروژه ملی است نه استانی، اظهار کرد: در موضوع دریاچه ارومیه، موضوعات محیط زیستی نیز مطرح است و به نوعی می‌توان آن را جهانی دانست.
مصطفوی در ادامه با بیان اینکه بخشداری بکتاش دومین بخش افتتاح شده در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی است، افزود: پس از ۱۰ سال در سطح استان دو بخش فیرورق خوی و بکتاش میاندوآب تصویب و افتتاح شدند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۶۲۴پ روژهعمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند، گفت: برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس، امام جمعه و فرماندار میاندوآب بخشداری بکتاش از امروز به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد.این پروژه مهمترین پروژه شهرستان در هفته دولت امسال است که افتتاح می‌شود و از امروز تعداد بخش‌های میاندوآب چهار بخش می‌شود
همچنین در اولین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی زمین چمن فوتبال شهر چهاربرج، مرکز بخش مرحمت آباد میاندوآب به بهره برداری رسید.
زمین چمن فوتبال چهاربرج از پروژه‌های شهرداری بوده که با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده بهره برداری شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه


3 × نُه =