سرمایه گذار جدید برای اتمام قطعه سوم آزاد راه ارومیه – تبریز جذب می شود

سرمایه گذار جدید برای اتمام قطعه سوم آزاد راه  ارومیه – تبریز جذب می شود

گروه خبر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دربازدید از قطعه سوم آزاد راه ارومیه – تبریز گفت: یکی از اقدامات ضروری برای اتمام قطعه سوم آزاد راه ارومیه – تبریز، جذب سرمایه گذار است.
به گزارش آرازآذربایجان، علی نیکزاد در جریان بازدید از آزاد راه ارومیه تبریز، افزود: سعی داریم در اسرع وقت، با توجه به هماهنگی‌هایی که با معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شده سرمایه گذاری برای اتمام پروژه پیدا کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: امید است همزمان با مشخص شدن سرمایه گذار جدید، این پروژه از حالت سکون و راکد خارج شده و عملیات ساخت آن از سر گرفته شود.
نیکزاد با اشاره به طول ۱۳کیلومتری قطعه سوم بزرگراه ارومیه_تبریز، تصریح کرد: متأسفانه علی رغم تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه، اقدامات خوبی حاصل نشده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پروژه‌هایی همچون ساخت آزاد راه، برگشت اصل سرمایه و سود تضمین شده است، یاد آور شد: اگر کارهای تأمین سرمایه گذار حل، و کارهای عمرانی در دو بخش انجام شود پیش بینی می‌شود پروژه تا یکسال آینده به اتمام برسد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اعلام کرد: با توجه به مذاکراتی که با یک سرمایه گذار برای تکمیل پروژه طی جلساتی انجام شده پیگیر راهکارهای سرعت بخشی به تکمیل این پروژه هستیم.
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تسریع عملیات آزاد اره ارومیه – تبریز
وحید جلال زاده با اشاره به اینکه قطعه سوم این آزادراه به طول ۱۹ کیلومتر از ساحل شرقی دریاچه ارومیه تا سه راهی جزیره اسلامی است، تصریح کرد: این قطعه با هدف کاهش مسافت از ۲۹ کیلومتر به ۱۹ کیلومتر با احداث تونل در دست انجام است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴۰ کیلومتر از این آزاد راه در محدوده آذربایجان غربی قرار دارد این سفر درجهت پیگیری مشکلات و تأخیر در اتمام پروژه انجام شده است.
جلال زاده گفت: بر اساس ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ۵۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در روند احداث و تکمیل این آزاد راه اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه همچنین ۵۰ میلیون تومان نیز برای تکمیل جاده سرو تخصیص یافته است، کاهش بیش از ۱۰ کیلومتری فاصله بین ۲ شهر ارومیه و تبریز، تسهیل حمل و نقل، رشد و شکوفایی اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری از اهداف این طرح عنوان کرد.
جلال زاده با اشاره به اینکه قطعه سوم این آزادراه به طول ۱۹ کیلومتر از ساحل شرقی دریاچه ارومیه تا سه راهی جزیره اسلامی احداث می‌شود افزود: این قطعه با هدف کاهش مسافت از ۲۹ کیلومتر به ۱۹ کیلومتر با احداث تونل در دست انجام است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


3 × = بیست یک