التزام عملی دولت به نظام مبارزه با رانت و فساد است

التزام عملی دولت به نظام مبارزه با رانت و فساد است

گروه خبر:امام جمعه ماکو با بیان اینکه التزام عملی دولت به نظام مبارزه با رانت و فساد است گفت: دولت باید به شعارهای انقلاب التزام عملی داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو در تشریح ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی در گام دوم گفت: دولت باید بتواند مسیر ۴۰ ساله‌ای که پیش رو دارد را به درستی برداشته و به سمت و سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی، حضرت بقیت الله الاعظم حرکت کند.
وی افزود: دولت باید به شعارهای انقلاب التزام عملی داشته و از جریان انقلابی حمایت کند و باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌های اجرایی تهیه نموده و آن را با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیت پیگیری نماید.
خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید بر اینکه دولت باید با هرگونه رانت خواری و فساد اداری و اقتصادی باید مقابله کند افزود: دولت باید همواره برای اینکه کانونهای فساد خیز در دولت بوجود نیاید، بر عملکرد دستگاههای دولتی دقیقا نظارت کند.
امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه دولت باید جوانگرا باشد و زمینه را برای حضور جوانان عزیز در عرصه مدیریتی فراهم نماید تاکید کرد: دولتمردان باید به مبانی نظام اسلامی باور داشته و با روحیه انقلابی حرکت کند.
وی با اشاره به اینکه تثبیت اقتدار ِانصار الله در نبرد نظامی است افزود: انصارالله یمن با ۱۰ فروند پهپاد تهاجمی، تأسیسات نفتی آرامکو را در نزدیکی مرز امارات مورد هدف قرار داد که از جمله‌ مهم‏ترین پیام‌هایی که انصار الله دراین حمله‌ی پهپادی به عربستان داد، اتمام حجت با آل سعود بود.
خطیب نماز جمعه ماکو تاکید کرد: انصارالله در این عملیاتِ پهپادی به عربستان این پیام را مخابره کرد که آل سعود اگر بخواهد برای تجزیه یمن به تجاوز خود ادامه دهد، حملات بعدی قطعا شکننده‌تر خواهد بود.
وی همچنین گفت: توقیف نفتکش ایرانی که با تحریک دولت ترامپ اتفاق افتاد، بزرگترین اشتباه دولت انگلیس بود، زیرا لندن چنین خیال می‌کرد که مسئولان ایرانی، برای آزادی نفتکش از آنها التماس و عذرخواهی خواهند کرد، در حالی که ایران با توقیف نفتکش انگلیسی آنهم با حضور و اسکورت ناو آنها، اقتدار دریایی خود را برای همه کشورهای غربی و عربی ثابت کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

دیدگاه


چهار + = 5