همراهی مردم آذربایجان‌غربی در اجرای دستورالعمل‌های کرونایی ستودنی است

گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای هفت دوره محدودیت های مرتبط با بیماری کووید ۱۹ در استان گفت: همراهی مردم با این محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ستودنی است.
علی مصطفوی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار ماکو افزود: گسترش و همه‌گیر شدن بیماری کووید ۱۹ موجب شد تا با وجود میل مسوولان ارشد استانی، محدودیت‌های کرونایی شامل فعالیت اصناف و بازاریان، لغو برنامه‌های فرهنگی و هنری و طرح‌های ترافیکی اعمال شود.
وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در کاهش آمار مرگ و میر و ابتلای افراد به ویروس کرونایی تاثیر گذاشته است، ادامه داد: همچنین با اجرای طرح شهید سردار سلیمانی که از پنجم آذر در سطح استان اجرایی شده، توانستیم کنترل بیماری کووید ۱۹ را به حداقل برسانیم به طوری که الان از ۱۷ شهرستان استان، ۱۳ شهرستان زرد و ۴ شهرستان هم نارنجی هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از کادر درمانی که با تلاش شبانه روزی در خدمت مردم هستند، اضافه کرد: از مردم استان خواهشمندیم که با عادی انگاری موجب شیوع موج جدید این بیماری نشوند.مصطفوی همچنین با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر اظهار کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی باید دستاوردهای نظام و دولت را در حوزه های مختلف برای مردم تبیین کنند تا مردم بدانند که مسوولان ما در این وضعیت کرونایی نیز تلاش می کنند.
وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت که کارهای عملیاتی آن از نیمه دوم اسفند سال جاری با ثبت نام از نامزدها آغاز می شود.در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات سه ماهه “رعنا قربانی” قدردانی و “علی محمدی ایروانلو” به عنوان فرماندار جدید ماکو معرفی شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


دو × = 2